۰

اقدام عجیب وزارت نفت در حوزه سرمایه گذاری

​وزارت نفت از مجوز بند ط تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۶ برای انتشار حداکثر ۵ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور سرمایه گذاری در طرح های نفت و گاز با اولویت میادین مشترک استفاده نکرد
اقدام عجیب وزارت نفت در حوزه سرمایه گذاری
به گزارش میز نفت به نقل از فارس، امروز دیوان محاسبات کل کشور گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور را به مجلس شورای اسلامی ارائه داد. بخشی از این گزارش به تفریغ مهمترین احکام تبصره های ماده واحده قانون بودجه از جمله بخش نفت اختصاص دارد.

براساس این گزارش، مطابق بند (ط) تبصره (۵) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۶، به وزارت نفت از طریق شرکت های دولتی تابعه ذی ربط اجازه داده شده به منظور سرمایه گذاری در طرح های نفت و گاز با اولویت میادین مشترک نسبت به انتشار اوراق مشارکت ارزی-ریالی در سقف پنج هزار میلیارد تومان با تضمین بازپرداخت اصل و سود این اوراق توسط شرکت مذکور از محل افزایش تولید همان میادین نسبت به ارقام مصوب همان سال اقدام نماید.

براساس این گزارش، وزارت نفت از طریق شرکت های دولتی ذیربط در سال ۱۳۹۶ از مجوز این بند جهت انتشار اوراق مشارکت به منظور سرمایه گذاری در طرح های نفت و گاز با اولویت میادین مشترک استفاده ننموده اند.
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 22977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *