۰
۱
تصدیقی بر صحت گزارش‌های میز نفت

طباطبایی محکوم به بازگرداندن 87 میلیون دلار شد

با صدور احکام متهمان پرونده دکل گمشده، تکلیف این پرونده روشن شد؛ رضا مصظفوی طباطبایی که با سرقت 87 میلیون دلار به خارج از کشور فرار کرده بود محکوم به پرداخت مبلغ سرقتی شد.
طباطبایی محکوم به بازگرداندن 87 میلیون دلار شد
به گزارش میز نفت، این خبر برای وکیل وی یعنی علیزاده طباطبایی شاید سنگین باشد ولی باید گفت همانطور که میز نفت طی چند سال اخیر با انتشار اسناد و گزارش‌های دقیق، پشت پرده این ماجرا را افشا کرده و تاکید می‌کرد این مبلغ را طباطبایی از آن خود کرده، دادگاه نیز به محکومیت طباطبایی حکم داده است.

این در حالی است که روزنامه شرق، خبرگزاری ایرنا، صدای آمریکا و بی بی سی با در اختیار قرار دادن تریبون‌های خود به این دلال، سعی در سفیدخوانی وی داشتند که خوشبختانه دادگاه بدون توجه به فضا سازی‌های صورت‌ گرفته، وی را محکوم کرد. گرچه میز نفت طی چند سال اخیر با تطمیع و تهدیدهای پرشماری مواجه بود اما همچنان به ادامه انتشار اسناد ادامه داد که یکی از آن‌ها، سندی بود مه نشان می‌داد طباطبایی با پول نفت ایران در برایتون انگلستان کارخانه مشروب سازی احداث کرده است. با این وجود وی و همراهان او تاکید داشتند هیچ پولی در دست او نیست و برای اثبات این کار، حتی رسانه‌های داخلی را نیز به کار گرفت.

با جستجوی رضا مصطفوی طباطبایی در آرشیو میز نفت می‌توانید به گزارش ها و اسناد منتشر شده دسترسی پیدا کنید.
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 23253
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Turkey
خدارو شكر. انشالله طاهرى مطلق و شيرانى و محمودى هم به سزاى اعمالشون برسن