۰
۲
واکنش وزیر نفت به اتفاقات دفتر وزراتی

بازجویی که همیشه هست!

وزیر نفت در واکنش به بازجویی از همکاران نزدیکش در رسوایی «پوز بانکی» گفت: اطلاعی ندارم. البته بازجویی دائم اتفاق می‌افتد اما بازجویی ویژه را خبر نداریم.
بازجویی که همیشه هست!
به گزارش میز نفت، طی چند هفته اخیر حواشی جالبی در دفتر وزارتی رخ داده است که به رسوایی پوزهای بانکی معروف شده است. با ورود یکی از نهادهای نظارتی و کشف اتفاقات رخ داده، یکی از مسئولان دفتر زنگنه دچار حمله قلبی شده و در بیمارستان بستری می‌شود.

وزیر نفت اما در واکنش به انتشار این خبر گفته است که بازجویی که همیشه وجود دارد اما بازجویی ویژه را خبر ندارم. وی با این پاسخ خبر منتشر شده را تکذیب نکرده و سعی کرده به طور هوشمندانه از تایید این خبر خودداری کند.

وی شب گذشته در نشست خبری به موضوع افتتاح نمایشی پروژه‌های پارس جنوبی هم اشاره کرد و با دفاع از آن گفت: یک روش مدیریت پروژه برای اتمام کار، بازدید و افتتاح های مقطعی است. شما می توانید ده بار در یک طرح مقامات عالی را دعوت کنید و افتتاح های مقطعی انجام دهید و هیچ اشکالی ندارد. 

این عضو هیئت دولت گفت : ما همان چیزی را افتتاح می کنیم که اعلام کرده ایم.8 ردیف شیرین سازی این دو پالایشگاه از هر پالایشگاه دیگری که تا کنون افتتاح کردیم کامل تر است.
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 23276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشالله زنگنه بزودی محاکمه و برکنار بشود
آریو
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا آقای ختلان در جریان این موضوع هست! دفتر وزیر بدون اجازه ایشان آب نمی خورد!