ساختار دانشگاه نفت تغییر کرد

20 فروردين 1398 ساعت 17:42

در تاریخ آذر سال 96 برگزاری این آزمون با رای دیوان عدالت اداری ملغی شد و در پی آن از سوی وزارت نفت در همان موقع اطلاعیه هایی منتشر شد که ثبت نام کنندگان در این آزمون شماره حسابهای خود را اعلام کرده تا وجوه ثبت نامی عودت داده شود.


به گزارش میز نفت ، در این سوژه گفته شده است وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت که مربوط به سال 96 است به کجا رسید؟ برای پیگیری موضوع اواخر سال ۹۷ با مسئولان وزارت نفت تماس گرفته شد اما متاسفانه از آن زمان تا کنون جوابی از سوی این وزارت خانه دریافت نشده است.

بررسی خبرنگار فارس فارغ از عدم پاسخگویی مسئولان وزارت نفت حاکی است در تاریخ آذر سال 96 برگزاری این آزمون با رای دیوان عدالت اداری ملغی شد و در پی آن از سوی وزارت نفت در همان موقع اطلاعیه هایی منتشر شد که ثبت نام کنندگان در این آزمون شماره حسابهای خود را اعلام کنند تا وجوه ثبت نامی عودت داده شود که ظاهرا این کار نیز صورت گرفته است. هر چند که برخی از داوطلبان سال گذشته معتقد بودند هزینه ثبت نام را هنوز دریافت نکرده اند.

نکته حائز اهمیت در این موضوع این است که وزارت نفت با تصمیم وزیر نفت فارغ التحصیلان دانشگاه‌های نفت را نیز استخدام نکرده است که این موضوع موجب شد تا فارغ التحصیلان این دانشگاه‌ها در طول ماه‌های گذشته بارها در مقابل مجلس و وزارت نفت دست به تحصن زده اند که هنوز نیز در این زمینه به نتیجه نرسیده اند.

در همین رابطه نیز یک مقام مسئول در دانشگاه صنعت نفت چندی پیش به خبرنگار فارس گفته بود بنابر تصمیم وزارت نفت ساختار دانشگاه صنعت نفت تغییر خواهد کرد و به جای آموزش و جذب دانشجوهای جدید اقدام به آموزش حین خدمت نیروهای شاغل در صنعت نفت خواهد کرد.



منبع : فارس 


کد مطلب: 23332

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/23332/ساختار-دانشگاه-نفت-تغییر

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir