۲
۱

​پروژه میدان‎های منصوری و رامشیر اجرایی می‎شود

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم (OEID) با بیان اینکه این شرکت در طرح توسعه میدان های منصوری و رامشیر به عنوان بازوی بالادستی و میان دستی اویک حضور دارد، گفت: تجهیز کارگاه این پروژه ها به زودی به اتمام می رسد و به طور مستقیم وارد فاز اجرا می شویم.
مهرزاد صفوت - میز نفت
مهرزاد صفوت - میز نفت
به گزارش میز نفت ، مهرزاد صفوت با اشاره به همکاری شرکت OEID به عنوان بازوی بالادستی و میان دستی اویک در تهیه استاد فنی و مالی پروژه منصوری و رامشیر، گفت: این شرکت در طرح توسعه این ۲ میدان به همراه اویک حضور فعالی دارد.    

گفتنی است، قرارداد طرح توسعه میدان منصوری آسماری و رامشیر، بهمن ماه ۱۳۹۷ میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت اویک امضا شد.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع نفت و انرژی قشم توسعه ۵۸ حلقه چاه نفتی در میدان آزادگان جنوبی را در بخش میان دستی و تاسیسات سر چاهی به صورت EPC در غرب کارون در اختیار دارد، از تولیدی شدن ۳۴ حلقه چاه با تولید ۵۰ هزار بشکه در روز از مجموع ۵۸ حلقه چاه خبر داد.

صفوت، حضور۵۰۰ نفری نیروهای همیار فنی در بخش های عمومی و تخصصی پایین دستی و میان دستی میدان سروک آذر، مهندسی، خرید و اجرا طرح آبگیر و مخازن آب پالایشگاه دهلران، ارائه خدمات مدیریت پیمان (MC) در میدان های خشت و چشمه خوش شرکت نفت مناطق مرکزی، ورود دیتا ۹۰۰ حلقه چاه مناطق نفتخیز جنوب به نرم افزار و اجرای طرح بهینه سازی تاسیسات هفتگل را از دیگر پروژه های شرکت OEID برشمرد و گفت: پروژه تکمیل واحد تولید گوگرد در عسلویه نیز در دست انجام است که تا سه ماه آینده تحویل می شود.

وی در مورد رویکرد شرکت OEID در دوران تحریم، گفت: در دنیای امروز چیزی به عنوان تحریم وجود ندارد. آنچه آن را تحریم می نامیم در واقع شرایط خاص سیاسی است که خیلی از کشورهای دنیا مثل آمریکا و مکزیک، چین و ژاپن یا آمریکا و چین، با هم دارند.

صفوت افزود: ایران یک کشور کاملا آزاد و مستقل با مبانی استقلال و منشور کاملا مشخص است. این کشور که در چهارراه دنیا واقع شده، از نظر سیاسی، اقتصادی، سرزمینی و ژئویلیتیکی شرایط ویژه ای دارد. ایران که از شمال با روسیه و اروپا و در جنوب با اقیانوس هند ارتباط دارد، مهمترین حوزه بازرگانی دنیا از نظر انرژی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ایران با انجام برنامه ریزی، استفاده از توان سرزمینی و نیروهای جوان خود با این شرایط خاص سیاسی مقابله می کند افزود: شرکت OEID نیز با اتخاذ سیاست بهینه سازی هزینه ها و سرلوحه قراردادن شعار هوشمندی و چابکی، تلاش می کند ضمن کنترل هزینه ها، کارایی خود را در بازار نفت و گاز افزایش دهد.


 
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 23546
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه باند عالیپور در این شرکت فعال هستند افرادی مانند باورصاد ....