۰
سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد:

عامل لو رفتن خبر بنزینی اعتراف کرد

بحران‌های اجتماعی با رویکرد امنیتی و سیاسی، تنها یکی از نتایج بازی پالایش و پخش با رسانه‌ها بود که اکنون زیر ذره بین قرار گرفته است.
عامل لو رفتن خبر بنزینی اعتراف کرد
به گزارش میز نفت، اظهارات امروز دستگاه قضا نشان داد خبری که درباره سهیمه‌بندی بنزین اواخر هفته گذشته منتشر شده بود، توسط زیبا اسماعیلی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش در اختیار دو خبرگزاری قرارداده شده بود. اسماعیلی در زمان بازداشت خود نسبت به این موضوع اعتراف کرده و حتی علیرضا صادق آبادی مدیرعامل پالایش و پخش هم دو روز پیش به دادسرا احضار شده بود و تا عصر همان روز نسبت به اتفاقات رخ داده توضیحاتی ارائه داده بود. 

وزیر نفت که این خبر را دروغ خوانده بود و دو روز پیش هم گفت بود در صورت اثبات این اتفاق، با عوامل آن برخورد خواهد کرد باید توضیح روشنی ارائه دهد که انتشار این خبر با چه هدف و بر اساس چه سناریویی رخ داده است. اسماعیلی سخنگوی سهمیه‌بندی بنزین بوده و است و بر این اساس، انگشت اتهام وزارت نفت را نشانه رفته است. تحقیقات مهم و عمیقی در این باره توسط نهادهای امنیتی در حال انجام است.

گفتنی است انتشار این خبر موجب شد مصرف بنزین در روز چهارشنبه هفته پیش به بیش از 150 میلیون لیتر افزایش یابد که رقمی باور نکردنی بود؛ نکته مهم در اتفاقات روز چهارشنبه، کاهش ظرفیت ذخیره سازی بنزین در انبارهای نفت بود. بحران‌های اجتماعی با رویکرد امنیتی و سیاسی، تنها یکی از نتایج بازی پالایش و پخش با رسانه‌ها بود که اکنون زیر ذره بین قرار گرفته است.
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 23547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *