۱
۳

زنگنه مجوز تبدیل وضعیت را باطل کرد!

وزیر نفت و شورای اداری نفت در اقدامی غیر قانونی مجوزهای وزرای قبلی نفت را در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای مدت موقت به معین باطل اعلام کردند!
زنگنه مجوز تبدیل وضعیت را باطل کرد!
به گزارش میز نفت به نقل از نفت نیوز، بر اساس مصوبه جلسه شماره ٨٣ شورای عالی اداری صنعت نفت آن دسته از کارکنان قرارداد موقت نفت که با مدرک تحصیلی دیپلم به مدت معین تبدیل وضعیت شدند باید به مدت موقت تنزل پیدا کنند! 

این گزارش حاکی است این نیروها با مجوز وزرای قبلی نفت تبدیل وضعیت شدند و سمت های آنها نیز دیپلم پذیر هستند. کارکنان صنعت نفت می گویند مهندس زنگنه از ابتدای دوره وزارت جدید خود در دولت حسن روحانی روی قطع مزایای ناچیز اقشار ضعیف صنعت نفت تمرکز کرده ولی در مقابل فرش قرمز زیر پای نمایندگان مجلس پهن می کند. 

تا کنون تعداد زیادی از نمایندگان اصلاح طلب ادواری و فعلی مجلس با مجوز زنگنه به استخدام نفت در آمدند که عمدتا" مدرک و تخصص آنها ارتباطی با نفت ندارد.
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 23572
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
تقریبا تمامی نیروهای قرارداد مدت موقت و مدت معین نیز مانند نمایندگان ، از طریق رابطه وارد صنعت شده اند با این تفاوت که نمایندگان با پارتی بازی وزیر و این نیروها با پارتی مدیران جذب شده اند. اگر نفت به نیرو نیاز دارد تنها راه آن برگزاری آزمون سراسری است که آنهم بهتر است از طرف نهادی خارج از وزارت نفت مانند سازمان سنجش باشد.
Iran, Islamic Republic of
برو جمع ش کن با اون آزمون فرمالیته تون همه شما الکی جذب نفت شدید ولی حتی بلد نیستید که یک پیچ چطوری باز بسته میشه حرف دهان تو بفهم چه میگی واقعا اگه این نیروهای مدت موقت نبودند شما ها بدرد بزچرانی هم نمیخورید حتی خود وزیر هم اذن کرد که شما ها نیروهای سربار وزارت خونه هستید چه دلیلی دارد که یکی را استخدام کنید که چه کار بکند وچه کار نکند باید حقوق بگیرد پس نتیجه میگیریم که شما ها نیروهای سربار وزارت نفت هستید
United Arab Emirates
انشاله همه استخدام میشن توهم منجرمیشی حسود لایسود