۱
۱
​دستیار زنگنه در حال درو کردن!

وزیر، مدهوش تماشای ختلان

یکی از یاران و از افراد حلقه اول بیژن زنگنه هم با وی خداحافظی کرد؛ مسبب این «جدایی» هم کسی نیست جز آیدین ختلان که با چراغ سبز ژنرال، برای همگان تعیین تکلیف می‌کند بدون آنکه بداند چه سرنوشتی پس از پیاده شدن از اسب قدرت در انتظارش است.
وزیر، مدهوش تماشای ختلان
به گزارش میز نفت، فریدون ثقفیان، از یاران قدیمی زنگنه که در سال 92 به نفت بازگشت دریکی از جلسات شورای راهبردی منابع انسانی به بحث با ختلان می‌پردازد. نظرات خاص ختلان که با مخالفت مدیران باتجربه مواجه می‌شود، تبدیل به یک جدل سخت می‌شود که دستیار آقای وزیر، ثقفیان را بر باد انتقاد می‌گیرد تا ثقفیان که به صبوری شهره است، با عصبانیت و ناراحتی فراوان، دست به استعفا برده و از حضور در شورای راهبردی منابع انسانی انصراف دهد. او برای همیشه نفت را ترک کند. 

وزیر نفت هم با استعفای وی موافقت می‌کند تا بار دیگر ثابت شود زنگنه برای حمایت از دستیارش، از رفقای گرمابه خود نیز عبور می‌کند؛ ختلان که به‌جز صنعت پتروشیمی، خود را «اختیاردار» منابع انسانی می‌داند نظرات جالبی درباره کارکنان صنعت نفت دارد و هیچ تصمیمی در این حوزه گرفته نمی‌شود تا مجوز وی صادر نشود به‌طوری‌که برای تعیین مدیران منابع انسانی مانند مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت، شخص وی با کاندیداها مصاحبه می‌کند! 

فهرست استعفاهای نفتی به حلقه اول زنگنه رسید؛ از جوادی، معظمی، پیوندی، قمصری، وزیری هامانه و ... بگذریم باید دور جدید استعفاها را شاهد باشیم. دو سال تا پایان دولت باقی‌مانده است و افرادی مانند ختلان به‌زودی به پایان راه نزدیک خواهند شد. دستیاری که سرانجام روزی بابت اقدامات و تصمیمات خود باید پاسخگو باشد. آن روز چندان دور نیست.
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 23615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
زنگنه انقدر پیر شده که بهتر است برود و بقیه عمر را به استراحت در بازنشستگی بگذراند
باید سالها کوشید تا خرابی های زنگنه و آسیبهای مدیریت تیم زنگنه درست شود.
زنگنه فاقد بینش مدیریتی است و دشمن نیروی انسانی
انتخابهای ایشان بر مبنای نوچه پروری است