۰

بهره‌برداری از 6 پالایشگاه در عسلویه

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تا پایان امسال به منظور تامین گاز شش پالایشگاه در عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از 6 پالایشگاه در عسلویه
به گزارش «ميزنفت»، علی مروی ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در محل اداره‌کل دیوان محاسبات، اظهار کرد: کمیسیون انرژی مجلس با زنگنه، وزیر نفت جلسات متعددی در مورد نامه ابلاغی به منظور گازرسانی به روستاها داشته است.

وی افزود: گازرسانی به روستاهای فاقد گاز و پوشش کامل آنان، در قالبی غیر از این طرح، سالیان سال طول می‌کشد در حالیکه زنگنه در این برنامه ارائه داده شده، فقط سه سال زمان را برای اتمام گازرسانی به روستاها پیش‌بینی کرده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستاها در این برنامه اولویت‌بندی شدند، گفت: در این طرح، روستاها اولویت‌بندی شده و اولویت با روستاهای بالای ۲۰ خانوار به همراه هزینه هر انشعاب زیر ۶ میلیون تومان است.

مروی یادآور شد: پس از گازرسانی روستاهای اولویت‌دار، پیگیری‌ها را برای گازرسانی روستاهای فاقد شرایط انجام می‌دهیم، هزینه انشعاب گاز در برخی روستاها تا ۲۵ میلیون تومان بوده و لذا باید از طریق دیگر بحث سوخت‌رسانی را به روستاهایی با چنین شرایطی پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد: تا پایان امسال به منظور تامین گاز، شش پالایشگاه در عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دیگر مسائل مهم توجه به پدافند غیرعامل بوده که امری ضروری به شمار می‌رود.
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 2365
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *