۰

تعدیل 25 درصدی کارکنان یک شرکت نفتی

شرکت پایونیر نچرال رسورسز، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت شیل در میدان نفتی پرمیانِ تگزاس غرب و نیومکزیکو، اعلام کرد برای کاهش هزینه‌ها حدود یک چهارم از نیروی کار خود را تعدیل می‌کند.
پایونیر نچرال رسورسز - میز نفت
پایونیر نچرال رسورسز - میز نفت
به گزارش میز نفت ، شرکت پایونیر نچرال رسورسز، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت شیل در میدان نفتی پرمیانِ تگزاس غرب و نیومکزیکو، اعلام کرد برای کاهش هزینه‌ها و تقویت ارزش سهام، حدود یک چهارم از نیروی کار خود را تعدیل می‌کند.

شرکت پایونیر که دفتر آن ایروینگ تگزاس قرار دارد، این هفته طی بیانیه‌ای ۲۳۰ کارگر خود را از دفتر مرکزی و دفتر حوزهپرمیان خود اخراج کرد و اعلام کرد که ۳۰۰ کارگر دیگر را در ماه آوریل تعدیل خواهد کرد.

پایونیر در بیانیه خود گفت: برای اینکه بتوانیم با رقبای خود در شرایط رقابتی باقی بمانیم، باید ۱۰۰ ملیون دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهیم.

شرکت در ادامه بیانیه خود اعلام کرده است: تصمیماتی از این دست، هرگز آسان نیستند و در این مورد این تصمیمات هم برای انطباق ساختار هزینه با استراتژی تجاری ما و هم برای ایجاد ارزش افزوده در بلندمدت، برای سهام‌داران، ضروری هستند.

در اوایل این ماه، پایونیر اعلام کرد که سهام خود در «ایگل فور شیل» در تگزاس جنوبی را به انسین نچرال ریسورسزمی‌فروشد.

حالا تنها تمرکز شرکت بر تولید در حوزه نفتی پرمیان قرار دارد.

شرکت‌های نفت شیل، تولید نفت آمریکا را به رکوردی بی‌سابقه رسانده‌اند. اما سال‌ها سرمایه‌گذاری سنگین باعث شده است حالا فشار سرمایه‌گذاران برای کاهش هزینه‌کردها و استفاده از پول نقد برای پرداخت سود سهام، به جای افزایش تولید نفت، بیشتر شود.

پایونیر گفت: کارگران اخراج شده بسته‌های حمایت مالی دریافت خواهند کرد و از خدمات جایگزینی شغل بهره‌مند خواهند شد.


منبع : مهر
جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 23679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *