۰

غیبت نماینده وزارت نفت در یک جلسه مهم

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به برگزاری جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با شکایت زنگنه وزیر نفت علیه وی گفت: در این نشست نماینده وزارت نفت حضور پیدا نکرد ولی من توضیحات لازم و اسناد متقن را ارائه کردم.
هدایت‌الله خادمی - می زنفت
هدایت‌الله خادمی - می زنفت
به گزارش میز نفت ،هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به شکایت زنگنه وزیر نفت گفت: زنگنه درباره سه موضوع دستگاه‌های کارتخوان در دفتر وزیر نفت، اظهارنظرم درباره فاز ۱۱ پارس جنوبی و همچنین موضوع پتروشیمی‌ها از بنده سه شکایت کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ این سه شکایت از سوی وزیر نفت در جلسه صبح امروز هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در دستورکار بود که بنده با اسناد لازم و توضیحاتی درباره تخلفات صورت‌گرفته در این خصوص پاسخ‌هایم را درباره این سه شکایت مطرح کردم.

خادمی گفت: ما برای سه شکایت مزبور قطعا مستندات لازم را داریم و بخشی از این ها را هم سازمان‌های مربوطه تائید کرده‌اند. به عنوان مثال اظهار نظرم در خصوص وجود کارتخوان‌ها در دفتر زنگنه را هم وزارت اطلاعات تائید کرده که دستگاه پوز آنجا وجود داشته است گرچه در مرحله ابتدایی آقای زنگنه این موضوع را رد کرد اما پس از آن این مسأله را تائید کرد و اعلام کرد که این مربوط به یک از کارمندان بوده و بخشی از کارها را آنجا انجام می‌دادند.

وی همچنین یادآور شد: همه مواردی که بنده ذکر کرده‌ام با مدارک و مستندات کافی است و بنده ادله کافی برای دفاعیات و اظهاراتم دارم.

نماینده مردم ایذه بر همین اساس اظهار داشت: قطعا در صورت لزوم حاضرم مستندات و مدارک خود را مبنی بر اظهاراتم در خصوص وزارت نفت به رسانه‌ها و افکار عمومی اعلام کنم و تاکنون هم هر صحبتی داشتم مستند بوده است اکنون هم برای ارائه مستنداتم مبنی بر تخلفات کاملا آماده هستم.

خادمی تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ در این نشست هیچ نماینده‌ای از طرف وزارت نفت حضور نداشت و در پایان جلسه و پس از استماع اظهارنظراتم درباره این سه شکایت قرار شد در نشست آتی، زنگنه وزیر نفت هم حضور داشته باشد.


منبع : افکار نیوز 
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 23906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *