۱
دادستان کل کشور خبر داد:

تائید دستگیری باند نفوذ در وزارت نفت

دادستان کل کشور خبر کشف باند نفوذ در وزارت نفت به سرکردگی یک زن را تایید کرد.
تائید دستگیری باند نفوذ در وزارت نفت
به گزارش میز نفت، هفته پیش بود که حاجی دلیگانی نماینده مجلس در گفت و گو با فارس از کشف باند نفوذی در وزارت نفت خبر داد که بر اساس آن، یک زن با ایجاد ارتباط با 16 مدیر نفتی دست به جاسوسی می‌زده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: اخیرا نهادهای امنیتی یک باند نفوذی را دستگیر کردند که با نفوذ در میان تعدادی از مدیران وزارت نفت در جهت تکمیل پازل دشمن اقدام می‌کردند.

وی افزود: در راس این باند خانمی قرار داشت که با نفوذ بین 16 نفر از پرسنل مهم و تاثیرگذار وزارت نفت نفوذ کرده بود و توانسته بود تصمیمات مهمی را در وزارت نفت مسکوت بگذارد و ضربه کاری را در این جنگ اقتصادی به کشور وارد کند.

با این وجود، 
رئیس سازمان حراست صنعت نفت درباره اظهارات اخیر نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس مبنی بر دستگیری اعضای باند نفوذ در وزارت نفت گفت: وزارت نفت و سازمان حراست این وزارتخانه از چنین خبری بی‌اطلاع بوده و هیچ‌یک از مدیران ارشد و تصمیم‌گیر وزارت نفت تاکنون در این مورد احضار یا بازداشت نشده‌اند.

حاجی حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر، وزارت نفت در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن متجاوز علیه ایران قرار دارد و آتش توپخانه دشمن متوجه اقدامات این وزارتخانه است، این وزارتخانه همواره از طریق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به صورت رسمی، مساعدت و همراهی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور را برای حفاظت و پوشش اطلاعاتی از اقدامات این وزارتخانه، در دورزدن تحریم‌ها درخواست کرده است.

یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات نیز روز گذشته در این باره به ایسنا گفت: محتوای پرونده‌های امنیتی صرفا در اختیار مراجع ذی صلاح قضایی می‌گیرد و بیان اتهاماتی از این دست توسط هر فرد یا مرجع دیگری فاقد اعتبار است.

حالا حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور با تایید این خبر، اعلام کرد این پرونده توسط نهادهای امنیتی و قضایی در دست بررسی است و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.https://www.mizenaft.ir/images/docs/files/000023/nf00023971-1.mp4

 
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 23971
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *