۰
۲

تکلیف نامشخص زنگنه با بیات!

وزیر نفت یکبار دیگر برای عبدالحسین بیات دست به قلم شد. | زنگنه یکبار وی را برکنار کرد، یکبار دیگر برای وی حکم عضویت در هیئت مدیره صادر کرد، یکبار وی را از این سمت برکنار کرد و امروز دوباره برایش حکم عضویت در هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی را صادر کرد. یکی از معدود انتصاب‌های قابل دفاع زنگنه
تکلیف نامشخص زنگنه با بیات!
به گزارش میز نفت، در حکم بیژن زنگنه آمده است: «با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی، به استناد ماده (۵) قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی و مواد (۱۷) و (۱۸) اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و حسب اختیار تفویضی به اینجانب در جلسه مورخ ۱۹ آبان‌ماه ۱۳۹۷ مجمع عموعی این شرکت، به موجب این حکم برای مدت سه سال به‌عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به ایزد متعال و تعامل با سایر اعضای محترم هیئت مدیره و کارکنان صدیق و وظیفه‌شناس آن شرکت در انجام امور و اهداف عالیه شرکت موفق و موید باشید».
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 24200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مقدم مراغه ای
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر اگ یک ادم متقی ،حلال وحرام شناس در پتروشیمی اراک(شازند)پیدا شود،اقای بیات میباشند،حال متاسفانه چه شده خدا داند،(ضرب المثلی است ک.میگویند فلانی گیرش افتاده(بدست اورده،چیز،شی...عالی)میگه "مو"داره،..درضمن این را حداقل اینرا عرض کنم که اقای بیات ،تنها مهندسی بود که درتمام ساعات کاری لباس کار برتن داشت،مورد خیلی ساده ای است.ولی کسی بجز ایشان را ما که ندیدیم.
علیرضا حیدرپور
Iran, Islamic Republic of
باخبر شدم غم از دست دادن پدر بزرگوار جناب اقای مهندس بیات ...از مردان بسیار ارزشمند سراسر گیتی تسلیت من را به جناب اقای مهندس بیات
...باقی بقای عمر شما