۰

حمایت مجلس از تخفیف نفتی

​عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در صورتی که خریداران سپرده گذاری کنند و تضمین‌های لازم را به مسئولین ذی صلاح بدهند، کمیسیون برنامه و بودجه موافق اعطای تخفیف به خریداران نفت است.
عزت الله یوسفیان ملا| میز نفت
عزت الله یوسفیان ملا| میز نفت
به گزارش میز نفت، عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس درباره فروش نفت در دوران تحریم گفت: دولت با تجربه بسیار زیادی که در زمینه فروش نفت دارد، بازهم با مشکل صادرات مواجه شده است زیرا تجارت نفت با تجارت های دیگر متفاوت است به خصوص اکنون که شرایط تحریم هم وجود دارد.

وی افزود: بورس نفت شرایطی را ایجاد کرده که ورود خریداران به بازار نفت را راحت‌تر کرده است. باید نفت ایران به خریدارانی در بورس تحویل داده شود که از توانایی و ارتباط خوبی در عرصه بین المللی برخوردار باشند.

عضو کمسیون برنامه و بودجه در مجلس گفت: علاوه بر توانایی خریداران موضوع قیمت نفت در شرایط تحریم موضوع بسیار مهمی است. به هر حال خرید نفت از کشوری که مورد تحریم واقع شده هزینه‌بر است. در صورتی که خریداران سپرده گذاری کنند و تضمین‌های لازم را به مسئولین ذی صلاح بدهند، کمیسیون برنامه و بودجه موافق اعطای تخفیف به خریداران نفت است.
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب: 24369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *