۰

تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک کند شد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش دورنمای کوتاه مدت انرژی تخمین می زند به خاطر طوفان خلیج مکزیک، تولید نفت خام آمریکا در جولای کاهش یافته باشد.
نفت آمریکا - میز نفت
نفت آمریکا - میز نفت
به گزارش میز نفت ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا درگزارش ماهانه خود اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا در سال جاری 1.28 میلیون بشکه در روز افزایش یابد و به 12.27 میلیون بشکه در روز برسد. این اداره پیش‌بینی رشد سالانه خود را از 1.40 میلیون بشکه ای که ماه گذشته اعلام کرده بود پایین‌تر آورد.

 کاهش پیش بینی رشد تولید آمریکا توسط اداره اطلاعات انرژی این کشور پس از آن اتفاق افتاد که طوفان بری تولید نفت در خلیج مکزیک را در ماه جولای مختل کرد.

 دکتر لیندا کاپوانو، مدیر عامل این اداره گفت:«اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش دورنمای کوتاه مدت انرژی تخمین می زند به خاطر طوفان خلیج مکزیک، تولید نفت خام آمریکا در جولای کاهش یافته باشد. البته افزایش تولید ساحلی نفت تا حدی این کاهش را جبران می کند که بیشتر این افزایش از ساختارهای نفت سبک پرمین می آید».

 رشد حوزه پرمین در تگزاس و نیومکزیکو و سایر حوزه‌های شیل باعث شده آمریکا از روسیه و عربستان پیشی گرفته و بزرگترین تولید کننده نفت خام جهان باشد.

 این اداره پیش‌بینی رشد تولید آمریکا را در 2020 از 900 هزار بشکه قبلی به 990 هزار بشکه در روز افزایش داده است.

 انتظار می رود تقاضا برای نفت و سایر سوختهای مایع 210 هزار بشکه در روز افزایش یابد و در 2019 به 20.66 میلیون بشکه در روز برسد. این رقم 40 هزار بشکه در روز کمتر از پیش بینی ماه گذشته است. اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار دارد تقاضا 260 هزار بشکه در روز بالا رود و در 2020 به 20.92 میلیون بشکه در روز برسد.  ماه گذشته 210 هزار بشکه در روز افزایش تقاضا پیش بینی شده بود.


منبع : تسنیم
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 24389
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *