۱
۱
وزیر نفت مشغول کار خود است

تعویق‌های عجیب بازنشستگی در بهداشت و درمان

​در حالی‌که طبق قانون منع بکارگیری بازنشستگان بکارگیری بازشسته‌ها در دستگاه‌های اجرایی ممنوع است، وزارت نفت هنوز با بکارگیری بازنشستگان و تعویق‌های عجیب بازنشستگی به کار خود مشغول است.
زنگنه | میز نفت
زنگنه | میز نفت
به گزارش میز نفت، برای تعویق زمان بازنشستگی هر یک از کارکنان صنعت نفت تنها وزیر نفت می‌تواند مجوز دهد و بر همین اساس، جریان‌هایی که بر تصمیمات وزیر نفت تاثیرگذار هستند نیروهای خود را برای تعویق بازنشستگی به زنگنه معرفی می‌کنند تا مقام عالی وزارت با آن موافقت کند.

یکی از موارد جالب در این موافقت‌ها، چند کارمند سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هستند که با مدارک تحصیلی منحصر به فرد نامه‌های خود را به دفتر زنگنه رسانده و وزیر نفت با تعویق بازنشستگی آن‌ها موافقت کرده است!

مشخص نیست دلیل وزبر نفت برای امضا کردن نامه این افراد چیست ولی نکته جالب اینجاست که اغلب این افراد در بهداشت و درمان صنعت نفت مشغول به کار هستند که اصولا برای فعالیت‌های امروزی صنعت نفت از اهمیت خاصی برخوردار نیستند و در صورت نبود آن‌ها و جایگزین شدنشان با افرادی دیگر، هیچ اتفاق خاصی برای امور درمانی صنعت نفت رخ نمی‌دهد.

نامه‌هایی که از سوی کرباسیان به دفتر زنگنه ارسال می‌شود و وزیر نفت بدون هیچ مخالفتی آن‌ها را امضا می‌کند؛ روندی که در نوع خود عجیب است و نشان می‌دهد زنگنه با همه مواضع خود مبنی بر اینکه اهل رفاقت در نفت نیست، در حال خدمت رسانی به برخی جریان‌هاست.

او چندی پیش برای بکارگیری محمد سقایی از نمایندگان ادوار مجلس نیز از رهبری مجوز گرفت تا این پیرمرد 70 ساله مجری طرح خط لوله گوره – جاسک شود؛ بااین وجود این سوال ایجاد می‌شود که دلیل تعویق بازنشستگی‌ها در حوزه بهداشت و درمان چیست؟
پاسخ این سوال به زودی مشخص خواهد شد.
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 24452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا راجع به مرضیه شاهدایی که بازنشسته است ولی وزیر او را به سمت رییس هییت مدیره بهداشت و درمان منصوب کرده نمی نویسید.
مگر این کار مخالف قانون نیست.