۰
زمان صدور حکم دادگاه پتروشیمی

تا آخر شهریور

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی گفت: تحقیقات ما در مورد پرونده پتروشیمی کامل است و رای این پرونده تا پایان شهریور صادر خواهد شد.
تا آخر شهریور
به گزارش میز نفت، ایرنا نوشت:

در ماه های اخیر شاهد برگزاری دادگاه های مفاسد اقتصادی هستیم که پشت سر هم و به صورت علنی، متهمان را به پای میز محاکمه می کشاند و نشان از عزم جدی دستگاه قضا به ویژه در دوره آقای رئیسی دارد. یکی از این دادگاه ها مربوط به پرونده پتروشیمی است که فصل دوم آن اخیرا شروع شده است. یعنی پس از محاکمه ۱۴ متهم به ریاست اسدالله مسعودی مقام در شعبه سوم رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی که از نیمه اسفند سال گذشته آغاز شد و تا دهم اردیبهشت طی ۹ جلسه متهمان و وکلای آنان به دفاع پرداختند،

پرونده ای دیگر روی میز قاضی مسعودی مقام قرار گرفت و دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۷ متهم دیگر از ۱۵ مرداد آغاز شد که اتهام آنان اخلال عمده در نظام تولیدی کشور از طریق خرید و توزیع مواد اولیه پتروشیمی در بازار آزاد است.

متهمان اولین پرونده پتروشیمی را رضا حمزه لو، مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی، عباس صمیمی، عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایران، مصطفی طهرانی صفا و علیرضا علائی رحمانی از اعضای هیأت مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی، محسن احمدیان بازنشسته پتروشیمی، مرجان شیخ الاسلامی آل آقا، مدیر عامل شرکت بازرگانی دنیز و هترا تجارت، سید امین قرشی سروستانی و سام حامد ساعدیان تشکیل می دهند.
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 24595
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *