تولید نفت آمریکا کاهش یافت

9 شهريور 1398 ساعت 12:55

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت آمریکا در ژوئن ۳۳ هزار بشکه در روز کاهش یافته و به ۱۲.۰۸ میلیون بشکه در روز رسیده است.


به گزارش میز نفت ، تولید نفت خام آمریکا در ژوئن برای دومین ماه پیاپی کاهش یافت. اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت آمریکا در ژوئن 33 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به 12.08 میلیون بشکه در روز رسیده است.

طبق اطلاعات این اداره، تولید هفتگی نفت خام آمریکا هفته گذشته به رکورد جدید 12.5 میلیون بشکه در روز رسید.

 تولید نفت تگزاس 13 هزار بشکه در روز بالا رفت و به رکورد 4.98 میلیون بشکه در روز رسید، در حالی که تولید در داکوتای شمالی 36 هزار بشکه در روز افزایش داشت و در ژوئن به 1.40 میلیون بشکه در روز رسید. آمریکا در دسامبر 2018 هم به این سطح از تولید رسیده بود. 

تولید در نیومکزیکو 14 هزار بشکه در روز  پایین آمد و به 885 هزار بشکه در روز رسید.

تعداد چاه های نفت آمریکا که اصلی ترین نشانه تولید آینده این کشور است، طی هشت ماه گذشته کاهش یافته و به خاطر کاهش هزینه شرکت های مستقل اکتشاف و تولید در حفاری های جدید، در ماه اوت باز هم پایین تر می آید. این شرکت های مستقل بیشتر بر رشد درآمد هایشان تمرکز کرده اند تا افزایش تولید.

 طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی، تولید ماهانه گاز طبیعی در 48 ایالت پایینی آمریکا در ماه ژوئن به رکورد 101.3 میلیارد فوت مکعب در روز رسید که نسبت به 100.2 میلیارد فوت مکعب ماه می افزایش داشت.

 در تگزاس، بزرگترین ایالت تولیدکننده گاز آمریکا، تولید 0.7 درصد افزایش یافت و به رکورد جدید 27.4 میلیارد فوت مکعب در ژوئن نسبت به 27.2 میلیارد فوت مکعب ماه می رسید.

 در پنسیلوانیا، دومین ایالت بزرگ تولید کننده گاز آمریکا، تولید 0.5 درصد کاهش یافته و به 18.7 میلیارد فوت مکعب رسیده است. تولید این ایالت در ماه می 18.8 میلیارد فوت مکعب بود.


منبع : تسنیم


کد مطلب: 24600

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/24600/تولید-نفت-آمریکا-کاهش-یافت

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir