۰
نگاهی به تحریم‌های جدید نفتی

پسران رستم و احمد قصیر هم تحریم شدند

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه تحریم‌های جدیدی را در ارتباط با ایران اعلام کرد. بر اساس بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا شرکت‌های کشتی‌رانی و نفتی و تعدادی نفتکش به فهرست تحریم‌های آمریکا علیه ایران اضافه شده‌اند.
پسران رستم و احمد قصیر هم تحریم شدند - میز نفت
پسران رستم و احمد قصیر هم تحریم شدند - میز نفت
به گزارش میز نفت، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد ۱۶ شرکت، ۱۰ شخص و ۱۱ نفت‌کش را به فهرست تحریم‌ها علیه ایران اضافه کرده است.

«استیو منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: اقدام خزانه‌داری علیه شبکه نفت خام ایران این را روشن می‌کند که خریداران نفت ایران مستقیماً از بازوی شبه‌نظامی و تروریستی ایران یعنی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند. آمریکا در دو هفته گذشته بایستی «هشدار محکمی» به کسانی باشد که در اندیشه تسهیل فروش نفت ایران هستند. 

جامعه بین‌المللی باید نفت ایران را همان‌طور که با اقدامات خشونت‌آمیز سازمان‌های تروریستی مخالف است، رد کند.

 رستم قاسمی در این لیست جزو تحریم شده‌ها قرار گرفته است. در این بیانیه آمده است: رستم  قاسمی برای اداره شبکه خود متکی به مقامات و همکاران پاسدار مورد اعتماد خود از جمله پسرش مرتضی قاسمی است. مرتضی قاسمی به نهایی کردن قراردادهای نفتی این شبکه کمک کرده است. در این بیانیه نوشته شده است مرتضی قاسمی و علی قصیر - فرزند احمد قصیر- بابت فروش نفت و قراردادها پورسانت‌هایی دریافت کرده‌اند.
 
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 24658
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *