۰

تحریم چهار شرکت برای حمل نفت ونزوئلا به کوبا

وزارت خزانه داری آمریکا چهار شرکت کشتیرانی نفت و چهار نفتکش را به دلیل حمل نفت و محصولات نفتی ونزوئلا به کوبا تحریم کرد.
نفتکش | میز نفت
نفتکش | میز نفت
به گزارش میز نفت ، وزارت خزانه داری آمریکا شرکت قبرسی کاراویل ترانسپورت که نفتکشهای کارلوتا و ساندینو را اداره می‌کند و همچنین شرکت پانامایی تروکانا ورلد که مالک نفتکش پشن است و شرکت توواز دولوپمنت که مالک کشتی ساندینو است را هدف تحریم قرار داد. نفتکش جیرالت و شرکت پانامایی بلولین که مالک آن است نیز در این فهرست دیده می‌شوند.

طبق آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت ونزوئلا در اوت به ۷۵۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با ۱.۶ میلیون بشکه در روز در ژانویه سال ۲۰۱۸ رسید.

"اس اند پی گلوبال پلاتس آنالیتیکس" انتظار دارد تولید ونزوئلا تا دسامبر سال ۲۰۲۰ به ۶۵۰ هزار بشکه در روز کاهش پیدا کند.

طبق یک گزارش فنی که از سوی "اس اند پی گلوبال پلاتس" مشاهده شده، تولید نفت منطقه "اورینوکو بلت" ونزوئلا به ۲۴۶ هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرده است که معادل ۱۸.۹ درصد حداکثر ظرفیت تولید ۱.۳ میلیون بشکه در روز این منطقه است.

سطح تولید شرکت نفتی PDVSA ونزوئلا و شرکایش در منطقه "اورینوکو بلت" به دلیل عدم وجود نفتکشها برای صادرات نفت خام و مازاد ذخایر نفت در پایانه‌های نفتی دریایی، کاهش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش پلاتس، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا سه شنبه هفته جاری اعلام کرد آمریکا همچنان اقدامات شدیدی علیه دولت نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اتخاذ می‌کند.



منبع : ایسنا
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 24832
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *