۷
۱۳
پای اختلاس 100 میلیاردی در میان است

بازداشت معاون سابق کشتیرانی

​در جدیدترین دور برخورد با مفاسد اقتصادی، معاون مالی سابق شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد.
بازداشت معاون سابق کشتیرانی
به گزارش میز نفت، «الف.ش» که در زمان مدیریت محمد سعیدی از معاون مالی وی بود به اتهام فساد اقتصادی و اختلاس چند روز پیش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. درباره جزئیات اتهامات وی اطلاعات دقیقی در دست نیست اما برخی منابع از حجم قابل توجه فساد اقتصادی توسط وی بالغ بر یکصد میلیارد تومان خبر داده‌اند.

بر اساس این گزارش، «الف.ش» از چهره‌های نزدیک به سعیدی بود و در زمان مدیریت خود با حواشی بسیاری مواجه بود که اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

سازمان بازرسی کل کشور با بررسی عملکرد وی و کشف فساد در دوران مدیریت وی، پرونده وی را به دستگاه قضا ارسال کرده است.

گفتنی است او پس از استعفای سعیدی از سمت خود، از سمت خود کنار رفت و پس از ورود نهادهای نظارتی به کشتیرانی، بازداشت و هم اکنون ممنوع الملاقات است.
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 24947
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کیان م.
Sweden
آیا الف. ش. همان فردی نیست که مبالغ بسیار زیادی از دلار های آمریکائی شرکت کشتیرانی را از طریق کارمندان و پرستوهای مورد اعتماد خود به افراد متمول میفروخت!؟ شناسائی این افراد از کارگزاران تا دریافت کنندگان ارز کاری سختی نیست.
Iran, Islamic Republic of
اردشير شهباز
Iran, Islamic Republic of
امسال اینها را بگیرید چند سال حق ماموریت ما را خوردند ما که عمر وجوانی خود را در د ریا گذ وندیم بعد امسال این اقا حق و حقوق ما را خوردند
Iran, Islamic Republic of
انشاالله و با امید بخدا هر کسی که تو هر پست و‌مقامی هستش و داره به مردم ظلم میکنه ، رسوا و بی ابرو بشه .
حمید
Iran, Islamic Republic of
از رئیس قوه قضائیه خواهش میکنم ی رسیدگی حسابی به عملکرد مالی کشتیرانی بندازه واقعا حق ملوانان دریایی را ضایع میکنند و مث برده باهاشون برخورد میشه جوری که اختیار حقوق خود را ندارند و هرجور دوست دارند توی حقوقهایمون دست میکنند.ماوقتی ماموریت هستیم باید دولار بهمون بدهند اما چند سالی هست که بل اجبار دولار را ریال میکنن با قیمتی که خودشون میخان بما میدهند مثلاً در بازار دولار 15000تومن بود اونا 4000تومن با ما حساب میکردن و این وسط 11000هزارتومن توی جیب این آقایون میرفت و هنوز که هنوزه این شیوه ادامه دارد با این تفاوت که بما رحم کردن و دولار را9500بمامیدن وبازم اختلاف 2000تومن با بازار داره.
میخام بگم ی سری مافیا در این شرکت هست که خون ملوانهای بدبخت رامکیدن و حق هیچگونه شکایتی نداریم و کوچکترین اعتراض با اخراج و بکلی بدبخت شدن ملوانان منجر میشه.
خواهشاً روی این شرکت زوم کنید خیلی مدیران مفسد در این شرکت هست که همگی از زدن پول حقوق این ملوانان بنده خدا به ملیونر و مافیاهای بزرگ تبدیل شده اند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا شاهکار کردیداین اقاحقهمه دریانوردانرا خو ده بود
Iran, Islamic Republic of
ما د ر یا نوردان شب و روز دور از خانواده زحمت میکشیم بعد این اقا حق و حقوق ما را این چنین بالا میکشند از شما قوه قضائیه درخواست دارم حق ما دریا نوردان را ازش بگیرید این صدای هزاران دریا نورده
Iran, Islamic Republic of
حق مارا بگیرید
Iran, Islamic Republic of
حق دریا نوردان را ازش بگیرید
Iran, Islamic Republic of
سلام -والا چه عرض کنم؟
Iran, Islamic Republic of
به ما گفتن تو جنگ اقتصادی هستیم شما دریانوردان تو خط مقدم هستید دلار بهمون ندادن
نگو آقایان برا جیب خودشونه
اه مظلوم ظالم را خواهد گرفت
Iran, Islamic Republic of
این آشغالها رو بگیرین و مجازات کنید چرا که حق ما رو خوردند خدا لعنتشون کنه
Iran, Islamic Republic of
دروغ همش تهمته چرا الکی خبر مینویسید