گزینه نشست دسامبر چیست؟

20 مهر 1398 ساعت 12:31

دبیرکل اوپک گفت از آنجایی‌که اوپک رشد اقتصادی کندی برای جهان و تقاضای کمتری برای نفت در سال آینده پیش بینی کرده، کاهش بیشتر تولید نفت در میان گزینه های اوپک و هم پیمانانش برای بررسی در ماه دسامبر است.


به گزارش میز نفت به نقل از رویترز، دبیرکل اوپک گفت از آنجاییکه اوپک رشد اقتصادی کندی برای جهان و تقاضای کمتری برای نفت در سال آینده پیش بینی کرده، کاهش بیشتر تولید نفت در میان گزینه های اوپک و هم پیمانانش برای بررسی در ماه دسامبر است.

اوپک، روسیه و دیگر تولیدکنندگان نفت که با نام اوپک پلاس شناخته شده اند از ماه ژانویه تاکنون توافق کاهش تولید به میزان روزانه 1.2 میلیون بشکه را برای حمایت از قیمت ها اجرا کرده اند. این قرارداد تا مارس 2020 تمدید شده است و تولیدکنندگان در 5 و 6 دسامبر در مورد سیاست های این گروه تصمیم گیری خواهند کرد.

محمد بارکیندو به خبرنگاران در لندن گفت: «در این کنفرانس تصمیمات مناسب، قوی و مثبت گرفته خواهد شد و ما را در مسیر ثبات پایدار برای سال 2020 قرار خواهد داد.»

زمانی که در مورد چشم انداز کاهش بیشتر تولید نفت از وی سوال شد، افزود: «تمامی گزینه ها باز هستند.»

بارکیندو ادامه داد: «همانطور که به دسامبر نزدیک می شویم، با آمارهای واقعی برای سال 2020 مواجه خواهیم شد که ما را قادر می سازد تا ترتیبات کنونی را دوباره مرور کنیم و به تصمیمی برسیم که احتمالا تمام سال آینده را در بر می گیرد.»

منبع: فارس


کد مطلب: 24961

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/24961/گزینه-نشست-دسامبر-چیست

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir