۰

پیش بینی روسیه از صنعت نفت شیل آمریک

وزیر انرژی روسیه گفت با قیمت فعلی نفت، تولید شیل آمریکا با سرعت سالهای قبل رشد نخواهد کرد. اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد، در آینده نزدیک شاهد ثابت شدن رشد نفت آمریکا خواهیم بود.
الکساندر نواک | میز نفت
الکساندر نواک | میز نفت
به گزارش میز نفت ، الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه گفت رشد تولید نفت شیل آمریکا در حال کند شده است و تولید شیل این کشور احتمالاً طی چند سال آینده به اوج خود خواهد رسید.

وی به خبرنگاران گفت ما شاهد کند شدن فعالیت در شیل آمریکا هستیم و علیرغم این حقیقت که تولید نفت آمریکا همچنان رشد خواهد کرد، این رشد ضعیف تر از سال های قبل است.

 تعداد حفاری چاه ها در آمریکا طی یک سال گذشته 160  حلقه چاه کاهش یافته است.

 تعداد چاه های نفت آمریکا رو به کاهش است. تعداد کل چاه های نفت و گاز این کشور در حال حاضر 851 است که 216 حلقه نسبت به همین زمان در سال گذشته کمتر است. تعداد کل چاه های فعال در آمریکا در هفته گذشته یک چاه افزایش یافت و به عدد 713 رسید که این عدد هم 160 چاه کمتر از سال گذشته است.

نواک گفت با قیمت فعلی نفت، تولید شیل آمریکا با سرعت سالهای قبل رشد نخواهد کرد.

 به نظر نواک عوامل بسیاری مثل مسائل مالی تعیین کننده سرعت تولید شیل آمریکاست.

 وی گفت اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد، در آینده نزدیک شاهد ثابت شدن رشد نفت آمریکا خواهیم بود.

 رشد تولید نفت آمریکا مخصوصاً از ساختارهای شیل باعث کاهش قیمت نفت طی دو سال گذشته بوده و تلاش های روسیه و اوپک را برای تعادل بازار با کاهش تولید، بی اثر کرده است.

 شرکت خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساچز پیش بینی خود را برای رشد شیل آمریکا در سال آینده پایین آورد. این بانک سرمایه گذاری انتظار دارد تولید نفت شیل آمریکا تنها 700 هزار بشکه در روز در 2019 رشد کند در حالی که قبلاً یک میلیون بشکه در روز پیش بینی کرده بود. افزایش تولید آمریکا در سال جاری میلادی 1.1 میلیون بشکه در روز خواهد بود.


منبع : تسنیم
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 25082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *