۰

تعداد کارت‌های سوخت در پست

​مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از وجود 900 هزار فقره کارت سوخت در باجه معطله پست خبر داد.
تعداد کارت‌های سوخت در پست
به گزارش میز نفت به نقل از رایو اقتصاد، شهرام رضایی» افزود: افرادی که پیش از این درخواست کارت المثنی سوخت داده اند ولی کارت هنوز به دست آنان نرسیده به سایت epolice.ir مراجعه و با وارد کردن شماره پلاک خودرودر سایت از وضعیت کارت هوشمند سوخت خود مطلع شوند.
وی در ادامه از تمامی مردم خواست از کارت سوخت شخصی برای سوخت گیری استفاده کنند.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: مالکان خودروی که کارت سوخت آنان به هر دلیلی مفقود یا اطلاعی از سرنوشت کارت خود ندارند درخواست المثنی داده یا به دفاتر خدمات مشترکین مراجعه و کارت را مسدودکنند.

وی افزود: افرادی که برای تعیین و تکلیف کارت سوخت مفقودی خود اقدام نکنند در صورت تخلف احتمالی شریک جرم خواهند بود.
رضایی اظهارداشت: مسئولیت کارت سوخت شخصی همانند کارت‌ های بانکی با صاحب کارت است با توجه به اطلاع رسانی‌های متعددی که درباره تعیین تکلیف کارت های سوخت المثنی و الزامی شدن استفاده از کارت های سوخت شخصی صورت گرفته اگراز این پس کارتی مورد سوء استفاده قرار گیرد مبنا بر این خواهد بود که صاحب کارت نیز از این سوء استفاده مطلع بوده است.

وی تصریح کرد: مالکان خودروی که کارت سوخت خود را گم کرده ‌و همچنان برای صدور المثنی یا تعیین تکلیف کارت خود اقدامی انجام نداده اند خواست هرچه سریعتر در این زمینه اقدام تا دچار آثار سوء بعدی نشوند.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سوء استفاده از کارت های سوخت به کشور ضربه می زند.
وی در ادامه افزود: طی هفته گذشته 300 تا 400 فقره کارت سوخت در یکی از استان های کشور به دلیل همین سوء استفاده ها ابطال شد.
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب: 25175
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *