۰
۲
بهشتی که وزارت نفت برای مفسدان می‌سازد

اداره کل بازرسی همچنان بدون مدیر!

​وزیر نفت در حالی از تنگ‌تر شدن حلقه نظارت و بازرسی بر تخلفات و فسادهای نفتی می‌گوید که حرف و عملش در این حوزه بسیار متفاوت‌تر از چیزی است که رخ داده است.
اداره کل بازرسی همچنان بدون مدیر!
به گزارش میز نفت، اداره کل بازرسی وزارت نفت یکی از زیرمجموعه‌های مهم وزارت نفت است که نقش مهمی در مبارزه با فساد ایفا می‌کند ولی این اداره از حدود 6 ماه پیش تا به امروز، مدیرکل ندارد. این در شرایطی است که زنگنه در ابتدای سال 98 در میان بازرسان وزارت نفت حاضر شد و چنان از ضرورت تشدید بازرسی‌ها گفت که گویی قرار است اتفاقی مهم صورت پذیرد.

با رفتن اشکان میرمحمدی از این اداره کل، بازرسی وزارت نفت بدون مدیر باقی مانده است و وزارت نفت برای خارج شدن از انتقادهایی که در این باره وجود دارد، در یک اقدام عجیب فراخوان «جذب مدیر بازرسی» داده است.

کسانی که می‌دانند بازرسی چیست و چه مکانیزمی دارد به خوبی به این مساله آگاه هستند که اینگونه سمت‌ها جز. سمت‌های تشریفاتی نیستند که بخواهد برای آن فراخوان داد. مدیرکل بازرسی هر نهادی به ویژه وزارت نفت در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که در مبارزه با فساد شهره هستند و یا سوابق روشنی در حوزه نظارتی – قضایی دارند اما وزارت نفت، در یک اقدام عوام فریبانه به سراغ فراخوان رفته است.

تا یک ماه دیگر هم خبری از مدیرکل بازرسی نفت نیست تا متخلفان و مفسدانی که در نفت به درآمدزایی مشغول هستند، با خیالی آسوده به کار خود ادامه بدهند. به مدد نگاه ویژه زنگنه به فساد!

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.https://www.mizenaft.ir/images/docs/files/000025/nf00025379-1.mp4
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 25379
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا جان خودزنگنه دزد پروره ی نگاهی به عملکردش وتصمیماتش بیاندازید کاملا متوجه میشید
Iran, Islamic Republic of
طرف دزد بود داشت فرار می کرد هی داد می زد ای دزد را بگیرید دزد را بگیرید حکایت الان وزارت نفت است نه !!!