۲
۲
آغاز برخورد سازمان بازرسی با هلدینگ

نامه خداحافظی ربیعی و بازنشستگان

با ورود سازمان بازرسی به پرونده بازنشستگان، تعدادی از مدیران هلدینگ خلیج‌فارس در آستانه برکناری هستند.
نامه خداحافظی ربیعی و بازنشستگان
به گزارش میز نفت، با ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده هلدینگ خلیج‌فارس، در نخستین مرحله از برخوردهای قانونی با تخلفات رخ داده در این شرکت، تعدادی از مدیران این شرکت باید کنار بروند.

چند ماه پیش بود که سازمان بازرسی طی نامه‌ای به هلدینگ خلیج‌فارس تعداد بازنشستگان این شرکت را استعلام کرد که در نهایت به فهرست 64 نفره ختم شد. 

اصلی‌ترین چهره بازنشسته این شرکت، کسی نیست جز جعفر ربیعی که جدای از این ماجرا، باید پاسخگوی مسائل مالی و تجاری این شرکت نیز باشد. اشاره کرده بودیم ربیعی به‌‌زودی باید درباره مسائل بزرگی توضیح دهد و بر همین اساس، سازمان بازرسی کل کشور و یک نهاد امنیتی، بشدت پیگیر حواشی جاری هلدینگ هستند.
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 25381
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در شرکت oied یکی از زیر مجموعه های اویک وابسته به صندوق نفت افراد بازنشسته را با حقوقهای دهها میلیون تومانی بکار گیری کرده اند مثل توسعه مخزن منصوری اهواز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام، لطفا در مورد کارمندان نفت که امروز در هلدینگ کار میکنند و هیچ کس آنها رو حمایت نمی‌کند هم بنویسید، معلوم نیست ما جزو کدام گروه هستیم نه وزارت نفت از ما حمایت میکنه و نه مدیران هلدینگ که اکثرا غیر نفتی هستن، پاداش بهره وری میگن به شنا تعلق نمیگیره چون شرکت خصوصی ست از طرفی بازنشستگی تابع وزارت نفت هستیم جدیدا هم ما رو از صندوق تندگویان حذف کردن بالاخره صاحب ما کیست با کی هستیم ما، شدیم گوشت قربونی هر دو طرف ما رو ترد کردن‌ ،ممنون