۰
۱
تغییر جهت در مجلس

ابزار جدید برای کمک به عدم استیضاح

افزایش تحرکات برای استیضاح وزیر کشور زمانی قابل تامل می‌شود که همه مدافعان زنگنه در مجلس، پای کار استیضاح رحمانی فضلی ایستاده‌اند!!
ابزار جدید برای کمک به عدم استیضاح
میز نفت | حدود 40 نماینده مجلس، پای کار استیضاح وزیر کشور ایستاده‌اند؛ تاکید آن‌ها برای عملی کردن استیضاح رحمانی فضلی در شرایطی عجیب شده است که همزمان موضوع استیضاح وزیر نفت هم در مرحله ارسال به هیئت رئیسه به سر می‌برد. اما افزایش تحرکات برای استیضاح وزیر کشور زمانی قابل تامل می‌شود که همه مدافعان زنگنه در مجلس، پای کار استیضاح رحمانی فضلی ایستاده‌اند!!

نمایندگانی مانند: سلام امینی، مصطفی کواکبیان، علی مطهری، غلامرضا حیدری، علی ساری، محمد باقر سعادت، مهرداد یائوج لاهوتی، پروانه سلحشوری، علی گلمرادی، علی بختیار، فاطمه حسینی، بهرام پارسایی و ...؛ این نمایندگان همگی از طرفداران ویژه زنگنه هستند که حالا برای مصون ماندن وزیر نفت از استیضاح، به سراغ وزیر کشور رفته‌اند تا شاید زنگنه نجات یابد.
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 25557
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نفتی ها
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر که هر تقلایی هم بکنند بیشتر تو لجن زار فساد و رانتشون غرق می‌شوند و مردم بیشتر باهاشون و رانت‌های که نسیب خودشون و بستگانشون از ناحیه زنگنه و ایادیش شده آشنا می‌شوند و نفتی های متعهد که بموقعش شیر نفت رو بستند و با اعتصاباتشون کمر طاغوت رو شکستند تا این رانتها و فامیل بازی‌ها رو خاتمه دهند، هنوز با غیرت و تمام قد حضور دارند و همه حرکات اینها رو جزء به جزء ردیابی می‌کنند و بموقع رو میز دادگاه‌ها آقایون و خانمها مدارکش را خواهند دید. اعضای کمیسیون انرژی هم اگر یک ذره انصاف دارند، چنانچه الان به وظیفشون بخاطر منافعشون عمل نکنند مطمئن باشند آبروشون را همراه با کرسی نمایندگی‌شو ن را که از می‌دهند هیچ، بلکه اگر امیدی به استخدام و رانت و مشاور شدن هم بستند، حداکثر تلاششون تا چند ماه دیگه و استقرار مجلس دلسوزان انقلابه، که اولین قدمشون رسیدگی به همین رانتها و استیضاح فاسدین است. مطمئن باشید همین مسئولینی که الان اینهمه وعده بهتون میدن، کوچکترین وجوهی که برای تبلیغات بهتون بدهند بهر شکلی و از هر شرکت خصوصی ای که باشه بدونید که رصد می‌شوند و از ترس مجلس بعدی و دادگاه همه وعده هاشون الکی است که از این مخمصه خلاص شوند و شش ماه کلا بیشتر بمونند و یکدونشم نمیتونند براتون اجرا کنند. کمی فکر کنید، عزت و آبرو و شرفتون را نفروشید و به صدای موکلینتون گوش کنید که خیر مملکت و خوشنودی مردم در کوتاه کردن دست فاسدین معاند از سفره انقلاب است و شما باید همه تلاش خود را بنمایید که انقلاب بدست نا اهلان نیافتد و اگر این نا اهلان را حذف نکنید مطمئنا با آنها خودتان هم حذف میشوید.
کلیه نفتی ها قلباً درود خود را تقدیم مهندس خادمی این فرزند شجاع و متعهد نفت می‌کنند که مردانه و تنها در مقابل ظلم این رانت خواران ایستاد و هرچه بیشتر فشار آوردند و نتوانستند ایشان را بخرند یا تطمیع کنند، مصمم تر گام برداشت و اینها را رسوا نمود و سبب شد تا جریان فساد و رانت، دهها نفر از همکاران ایشان را بخرند تا در مقابل ایشان بایستند. واقعا درود بر مردم ایذه و باغملک که چنین نماینده ای را روانه مجلس نمودند و همه تبعات ظلم وزارت نفت به آن منطقه را هم بجان خریدند ولی از حق و حقیقت دست برنداشتند. مطمئن باشید که نفتی ها با عبور از این زنجیره فاسدان دستگاهی در نفت، همانطور که رانت‌های اندیمشک و گچساران و جم و.... را از یاد نمی‌برد، هیچگاه فشارهای ظالمانه به مردم و جوانان و منطقه باغملک و ایذه را فراموش نخواهد کرد.