۰

تولید نفت شیل آمریکا افزایش می‌یابد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در پیش بینی ماهانه خود اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت آمریکا از هفت ساختار بزرگ شیل در ماه ژانویه ۲۹ هزار بشکه در روز افزایش یابد و به رکورد ۹.۱۴ میلیون بشکه در روز برسد.
نفت آمریکا | میز نفت
نفت آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در پیش بینی ماهانه خود اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت آمریکا از هفت ساختار بزرگ شیل در ماه ژانویه 29 هزار بشکه در روز افزایش یابد و به رکورد 9.14 میلیون بشکه در روز برسد.

 انتظار می رود تولید در حوزه پرمین تگزاس و نیومکزیکو، بزرگترین ساختارهای شیل، 48 هزار بشکه در روز افزایش یابد و به رکورد جدید 4.74 میلیون بشکه در روز برسد. این کمترین افزایش تولید از ماه جولای است.

 پیش بینی می شود تولید از منطقه داکوتای شمالی و باکن مونتانا سه هزار بشکه در روز افزایش یابد و به رکورد جدید 1.53 میلیون بشکه در روز برسد. طبق پش‌بینی این آژانس، تولید در حوزه های ایگل فورد و آنادارکو کاهش می یابد.

 مناطق پرمین و باکن بزرگترین پیش برندگان رونق شیل هستند که کمک کرده‌اند آمریکا از عربستان و روسیه پیشی بگیرد و به بزرگترین تولید کننده نفت دنیا تبدیل شود.

 ولی نرخ رشد تولید کند شده است چون تولید کنندگان مستقل نفت هزینه های خود را برای حفاری های جدید و تکمیل حفاری های قبلی پایین آورده‌اند و تمرکز خود را بر رشد درآمد گذاشته اند.

تعداد چاههای نفت که نشانه اولیه تولید در آینده است به رکورد پایین ترین حد 12 ماهه رسیده است.

 پیش بینی شده بود تولید گاز طبیعی آمریکا در حوزه های بزرگ شیل افزایش یابد و در ژانویه به رکورد 85.6 میلیارد فوت مکعب در روز برسد.

 پیش بینی می شود تولید در منطقه آپالاچیا، بزرگترین ساختار شیل آمریکا کمتر از 0.1 میلیارد فوت مکعب در روز کاهش یابد و از رکورد 33.5 میلیارد فوت مکعب در روز در دسامبر، به 33.4 در ژانویه برسد.

 بیشتر افزایش تولید گاز در حوزه پرمین خواهد بود که انتظار می‌رود تولید در آن 0.2 میلیارد فوت مکعب در روز افزایش یابد و به رکورد 17.1 در ژانویه برسد.

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید کنندگان 1069 چاه حفر کرده‌اند که کمترین میزان چاه‌ها از نوامبر 2017 است و 1200 چاه هم در بزرگترین حوزه های شیل در نوامبر تکمیل شده است. به این ترتیب تعداد کل چاه های حفر شده و تکمیل نشده 131حلقه پایین آمده و به 7574 رسیده است که پایین ترین حد از اکتبر 2018 است.



منبع : تسنیم
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 25597
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *