۰

انتقاد تند از دو تائید صلاحیت «آنی»!

واکنش تند سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت نسبت به تایید صلاحیت شبانه حسنوند و تاجگردون/ ریاست این سازمان بر عهده احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
به گزارش میز نفت،  احمد توکلی رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت امروز (شنبه 7 تیر) در نشست خبری با عنوان بی‌نظمی و اتلاف منابع انرژی و کارکرد مجلس در اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران اظهار داشت: در کشور ما مسائل بدیعی رخ می‌دهد که اتفاقی بی‌سابقه است. این در حالی است که دولت آقای روحانی به طور واضح از یک عده سرمایه‌دار انحصارگر در بازار کالاهای اساسی حمایت می‌کند.

توکلی افزود: امیرالمومنین علی (ع) به زیرمجموعه خود به صراحت  می‌گوید که باید هوای تجار و صنعتگران را داشته باشید و در توصیه صورت گرفته برای خدمت به آنها تاکید می‌کند و خواستار تسهیل کارشان شده است اما در پایان توصیه‌اش می‌گوید اینها میل تحکم و تسلط بر بازار و معاملات داشته و بنای احتکار دارند اما بنای این کار آنها باعث واردات خواهد شد. لذا به مسئولین زیرمجموعه‌اش اعلام می‌کند نباید اجازه چنین کاری دهید.

وی گفت: این دستورالعمل امیرالمومنین علی (ع) هم اکنون توسط دولت آمریکا در حال اجراست و آنها با تعیین وضعیت تعرفه این کار را کرده‌اند.

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 25892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *