۰
اجلاس جی 20 بدون نتیجه

عقب نشینی آمریکا از کاهش تولید

آمریکا کاهش دو میلیون بشکه‌ای تولید نفت خود به دلیل عدم صرفه اقتصادی را به نوعی ادای دین خود به برنامه کاهش جهانی نفت جا انداخت.
تولید نفت در آمریکا | میز نفت
تولید نفت در آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت، از اجلاس  جی 20 آبی برای کاهش تولید گرم نشد؛ قرار بود کشورهایی مثل آمریکا، کانادا، برزیل و ... برای کمک به بهبود بازار کاهش 5 میلیون بشکه‌ای تولید نفت را به شور گذاشته و تصمیم نهایی را اتخاذ کنند اما این مذاکرات بدون نتیجه پایان یافت.

آمریکا کاهش دو میلیون بشکه‌ای تولید نفت خود به دلیل عدم صرفه اقتصادی را به نوعی ادای دین خود به برنامه کاهش جهانی نفت جا انداخت و کانادا هم که از کاهش یک میلیون بشکه‌ای خود گفته بود حالا می‌گوید هیچگاه چنین قولی نداده است.

اورگان وزیر منابع طبیعی کانادا با اشاره به اینکه وی اختیاری برای دادن وعده کاهش تولید نفت کشورش را ندارد زیرا این مسئله در حوزه اختیارات دولت های استانی است گفت، استان غربی کانادا، آلبرتا که بزرگترین منطقه تولی نفت این کشور به شمار می رود «قبلا 800 هزار بشکه در روز از تولید نفت خود کاسته است.

این بدان معناست که کانادا و آمریکا کاهش طبیعی نفت خود به دلیل سقوط قیمت نفت را به عنوان کمک خود به نهضت جهانی کاهش تولید قالب کردند.

ترامپ هم 250 هزار بشکه از کاهش تولیدی که عربستان برای مکزیک در نظر گرفته بود، عهده‌دار شد تا رسما کشورهای همسو با آمریکا از هرگونه کاهش تولیدی معاف باشند. از مکزیک گرفته تا کانادا.
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 26786
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *