در پتروشیمی کسی بخاطر کرونا اخراج نمی شود

30 فروردين 1399 ساعت 16:04

در پی انتشار خبری مبنی بر اخراج نیرو مبتلا به کرونا در شرکت های پتروشیمی، روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شایعه هرگونه اخراج نیرو در شرکت های پتروشیمی این منطقه را تکذیب کرد.


به گزارش میز نفت ، در روز ۲۹ فروردین خبری در‌ یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که در آن به نقل از استاندار خوزستان گفته شده بود: استاندار خوزستان با اشاره به اخراج تعدادی از پرسنل رامشیری در پتروشیمی‌ها گفته که پتروشیمی‌ها حق اخراج پرسنل رامشیری به‌ علت شیوع ویروس کرونا در این شهر را ندارند.

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شایعه هرگونه اخراج نیرو در شرکت های پتروشیمی این منطقه را تکذیب کرده و اظهار داشت: شرکت های پتروشیمی هیچگونه برنامه ای برای اخراج هیچ نیرویی به علت کرونا را نداشته و ندارند.

پس از اعلام انتشار ویروس کرونا در شهرستان رامشیر، در پی قرنطینه این شهرستان توسط ستاد مبارزه با کرونا و انسداد راه های مواصلاتی این شهرستان، به جهت رفع نگرانی کارکنان ساکن شهرستان رامشیر مقرر شد تا کارکنان رامشیری به محل کار مراجعه ننمایند.

بدیهی است هرگونه اعمال محدودیت از طرف مجموعه شرکت های پتروشیمی و عدم حضور کارکنان به عنوان حضور در محل کار تلقی خواهد شد و این ایام نیز از مرخصی استحقاقی سالانه کارکنان کاسته نخواهد شد.



منبع : ایلنا


کد مطلب: 26919

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/26919/پتروشیمی-کسی-بخاطر-کرونا-اخراج-نمی-شود

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir