۰

تعلل دو ماهه برای صدور کارت سوخت توجیهی ندارد

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی تاکید کرد که تعلل دو ماهه برای صدور کارت سوخت توجیهی نداشته و دولت الکترونیک و سامانه‌های متعددی که راه اندازی شدند باید خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشیده و آن را تسهیل کنند.
کارت سوخت | میز نفت
کارت سوخت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، علی بختیار با انتقاد از تاخیر دو ماهه صدور کارت سوخت بیان کرد: متاسفانه امروز اگر فردی کارت سوخت  خود را گم کند یا کارت سوخت او به هر دلیل بسوزد دو ماه بعد برای او کارت سوخت صادر می‌شود که این یک اشکال بزرگ است و هیچ توجیهی ندارد. شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و یا راهور که از زیر مجموعه دولت هستند باید در این زمینه هماهنگ باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: راه اندازی دولت الکترونیک و سامانه‌های متعدد برای تسهیل و سرعت در خدمات رسانی به مردم است. بخش‌هایی نظیر پلیس + ۱۰ و دفتر پیشخوان دولت برای تسهیل خدمت رسانی به مردم راه اندازی شده است و لذا تاخیر در این گونه کارها که مردم را دچار مشکل می‌کند هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسوولان چه در حوزه شرکت پخش فرآورده‌ها و چه در سایر بخش‌های دولت باید با هم هماهنگ بوده و خدمات را برای مردم آسان کنند. نارضایتی‌ها در خصوص تاخیر صدور کارت‌های سوخت هیچ توجیهی ندارد و دستگاه‌های نظارتی باید به دقت عمل کنند. دولت باید به این موضوع رسیدگی کند.



منبع : ایسنا
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 27032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *