۰
۱

همیشه پای این مرد در میان است

همیشه پای این مرد در میان است
به گزارش میز نفت، همیشه پای کرباسیان در میان است.| وزارت نفت سرانجام پس از دو ماه به موضوع دو پایه تشویقی به 11 مدیر نفت واکنش نشان داد و نوشت: اعطای پایه تشویقی به مدیران پیشنهاد مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت بوده است.

جالب اینجاست که یکی از زیردستان فرزین مینو به شانا گفته است روند اعطای پایه تشویقی پس از 7 سال احیا شده است، آن‌هم به شکلی شفاف‌تر!!
 
بااین‌وجود، هنوز مشخص نیست در نظر گرفتن باجناق معاون رئیس‌جمهور، داماد حجت‌الاسلام ناطق نوری و ... برای اعطای این رانت، بر اساس چه معیارهایی صورت گرفته است. دست‌آخر هم گفته‌شده سایرین هم می‌توانند درخواست خود را برای دریافت پایه تشویقی ارائه دهند.

با ورود سازمان بازرسی به این اقدام عجیب وزارت نفت، بسیاری باید پاسخگوی امضاهای خود باشند.
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 27123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
نکته بسیار مهمی که مغفول ماند این است: در تصویر نامه افشا شده مشخص است که امضای پیشنهاد نفرات توسط کرباسیان بوده. این در حالی است که فقط دونفر از لیست مذکور کارمند ملی نفت هستند! به لحاظ ساختاری ، چجوری آقای کرباسیان پیشنهاد گرید فله ای را برای کارمندان خارج از زیرمجموعه خودش را داده؟!!! مشخص است که اصل موضوع اصلا" زیر سوال است . اگر به قول آقای ترابی -که خودش هم متهم است- به پیشنهاد مدیر شرکتهای فرعی قابل انجام است پس چجوری آقای کرباسیان پیشنهاد گرید کیلویی را برای نفرات ستادی وزارت داده است؟!!!