۰
۱
وقتی نقشه زنگنه خنثی شد

بازگشت دکل های حفاری به نفت

​موضوع ترخیص 20 دکل حفاری و ایجاد یک بحران در خوزستان، با ورود یک نهاد امنیتی به خیر گذشت.
بازگشت دکل های حفاری به نفت
به گزارش میز نفت، موضوع ترخیص 20 دکل حفاری و ایجاد یک بحران در خوزستان، با ورود یک نهاد امنیتی به خیر گذشت؛ همان نهادی که در سال 97 هم این برنامه عجیب را خنثی کرد اما سوال اینجاست  این بحران بالقوه توسط چه کسانی طراحی و در مرحله اجرایی شدن قرار گرفت؟

با همه تلاش‌های خاص برای توقف برنامه تعمیر چاه‌ها در محدوده عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب، به دکل‌های شرکت ملی حفاری دستور داده شده تا در لوکیشن های جدید حاضرشده و به تعمیر چاه‌ها بپردازند. این به معنای به‌کارگیری لغو دستور قبلی برای مرخص شدن دکل‌هایی است که از سوی شرکت ملی نفت و وزیر نفت قرار بود بیکار شوند.

با این وجود، زنگنه، وزیر نفت و مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت باید پاسخگوی عدم تصویب برنامه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب باشند و پاسخ دهند چرا برای فرار از مسئولیت، توپ را به زمین این شرکت انداختند؟

ایجاد یک بحران امنیتی در خوزستان و آن هم در شرایط  امروز کشور به سود چه کشورها و جریاناتی است؟ آیا کارگزارن نفتی  نظام جمهوری اسلامی به فکر منافع کشور هستند؟
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 27193
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مسعود نصیر
Iran, Islamic Republic of
به نظر من عدم بکارگیری دستگاههای شرکت ملی حفاری در این زمان به سود کشور نیست و در صورتی که این شرکت مادر از بین برود باید مانند سال های قبل انقلاب و قبل فرمان امام خمینی که این شرکت را ملی اعلام کرد برای حفاری چاههای نفت نیازمند کشور های بیگانه گردیم و در زمان بحران و تحریم ها در نظر بگیرید اگر شرکت ملی حفاری وجود نداشت چه اتفاقی می افتاد تمام کسانی مه بفکر خصوصی سازی این شرکت هستند فقط بفکر منافع شخصی خود هستند