۰

پاسخ عجیب ربیعی به استخدام نمایندگان

ربیعی در پاسخ به سوالی مبنی بر نامه به وزرا درباره به‌کارگیری آن دسته از نمایندگان مجلس دهم که در مجلس یازدهم حضور ندارند، گفت: آنچه در فضای مجازی مطرح شد و برخی اظهارات را در این زمینه دیدم، متاسفانه دقیقاً قلب واقعیت صورت گرفته و هدف چیز دیگری بوده و آنچه که بیان شده قلب واقعیت است.
ربیعی، سخنگوی دولت | میز نفت
ربیعی، سخنگوی دولت | میز نفت
به گزارش میز نفت، سخنگوی دولت تصریح کرد: معمولاً بعد از هر دوره مجلس فشارها برای جذب نمایندگان زیاد می‌شود من به نوبه خودم چه در دوره‌ای که وزارت بودم و چه در دوران قبل شاهد این ماجرا بودم که افرادی بودند که به دستگاه ها و جاهای مختلف زنگ می‌زدند و آدم معرفی می‌کردند. شما به نهادهای عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی و به بنگاه‌هایی که در بخش‌های غیر مستقیم وزارتخانه‌هاست نگاه کنید و ببینید چقدر هر دوره مجلس از این افراد پیدا می کنید. چند روز پیش گزارش‌هایی در دولت بود و مسائلی مطرح شد در مورد اینکه به یک وزارتخانه صنعتی می‌خواهند فشار بیاورند و جذب شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم که در مجلس حضور ندارند، کارمندان دولت هستند طبیعتاً بعد از دوره نمایندگی باید خود را به دستگاه مربوطه معرفی کنند؛ به منظور جلوگیری از فشار به دستگاه ها این اقدام در دولت ممنوع شد. هر وزارتخانه‌ای در دولت تصمیم گرفت از این افراد استفاده کند، این موارد در کمیته ای در دفتر دولت بررسی می شود.

ربیعی در مورد اینکه تعدادی از نمایندگان فعلی به دلیل مشکلات اقتصادی رد صلاحیت شده‌اند و چطور ممکن است دولت بخواهد از آنان استفاده کند، گفت: به‌کارگیری نیرو در پست های مدیریتی، شرایط خود را دارد و از دستگاه های مربوطه استعلام خواهد شد. خواهید دید که در این دوره کمتر از دوره های قبل (نمایندگان مجلس) در دولت حضور خواهند یافت.
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 27318
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *