۰

تولید نفت آمریکا کاهش یافت

تولید نفت خام آمریکا ۶۶۹ هزار بشکه در روز در ماه آوریل در بحبوحه عرضه بیش از حد نفت به بازار و کمبود تقاضا ناشی از همه گیری ویروس کرونا کاهش یافته و به ۱۲.۰۶ میلیون بشکه در روز رسیده است.
نفت آمریکا | میز نفت
نفت آمریکا | میز نفت
 به گزارش میز نفت ، دولت آمریکا در گزارش ماهانه خود در روز سه‌شنبه اعلام کرد تولید نفت خام  این کشور 669 هزار بشکه در روز در ماه آوریل کاهش یافته و به 12.06 میلیون بشکه در روز رسیده است.

 پایین آمدن تولید نفت آمریکا نتیجه 234 هزار بشکه در روز کاهش تولید در تگزاس، بزرگترین ایالت تولید کننده نفت آمریکا و 195 هزار بشکه در روز کاهش تولید در داکوتای شمالی است. این گزارش نشان می دهد تولید نفت آمریکا 16 هزار بشکه در روز در آبهای فدرال خلیج مکزیک کم شده است.

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی تولید در ماه مارس را افزایش داده و اعلام کرد تولید نفت آمریکا در ماه مارس 12.73 میلیون بشکه در روز بوده است یعنی 18 هزار بشکه کمتر از ماه فوریه. این اطلاعات نشان می‌دهد تولید نفت در آوریل در بحبوحه عرضه بیش از حد آن به بازار و کمبود تقاضا ناشی از همه گیری ویروس کرونا کاهش یافته است.

تقاضا برای بنزین در ماه آوریل 37.4 درصد نسبت به سال قبل پایین آمد و به 3.503 میلیون بشکه در روز رسید. این در حالیست که تقاضا برای دیزل و سایر سوخت های میعانی 11.9 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته و به 3.505 میلیون بشکه در روز رسیده بود.

 تولید گاز طبیعی در 48 ایالت پایینی آمریکا تا 102992 میلیون فوت مکعب در روز در ماه آوریل کاهش یافت. آمریکا در ماه مارس 105400 میلیون فوت مکعب در روز گاز طبیعی تولید کرده بود. تولید گاز در تگزاس، بزرگترین ایالت تولیدکننده آمریکا، 4 درصد کاهش یافت و به 28631 میلیون فوت مکعب در روز رسید.




منبع : تسنیم
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 27696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *