اقدام غیرقانونی وزارت نفت+ سند

28 تير 1399 ساعت 11:39

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت طی حکمی یکی از کارکنان یک شرکت پیمانکاری را به عنوان مسئول دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش منصوب کرده است. این اقدام درحالی است که بکارگیری افراد و کارکنان قراردادی و پیمانکاری در پست‌های ثابت حاکمیتی غیرقانونی است.


به گزارش میز نفت ، اخیرا فرزین مینو دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت طی حکمی میثم سیفی را به عنوان مسئول دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش منصوب کرده است. این انتصاب در حالی انجام شده است که بکارگیری افراد و کارکنان قراردادی و پیمانکاری در پست‌های ثابت حاکمیتی غیرقانونی است.

در این راستا دیوان محاسبات کشور نیز در نامه‌ای به فرزین مینو بر غیرقانونی بودن این حکم انتصاب تاکید کرده و خواستار اقدامات اصلاحی در این حوزه شده است.

بر این اساس یکی از کارکنان شرکت ایمن پرتو آروین شرکت خصوصی پیمانکار خدمات حجمی تنظیفات ساختمان‌های ادارات مرکزی شرکت ملی نفت ایران  به عنوان مسئول دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت و همچنین معاون بررسی و تعیین صلاحیت هیات مرکزی گزینش وزارت نفت مشغول به فعالیت است و با این عناوین نیز اقدام به انجام مکاتبات اداری می‌کند.

در حالی که  اساسا امکان بکارگیری کارکنان مذکور در برابر وظایف حاکمیتی صنعت نفت میسر نیست. با این حال و علیرغم تذکر دیوان محسابات همچنان این نیروی شرکت پیمانکاری در سمت حاکمیتی یاد شده حضور دارد و نامه‌نگاری های وی با این عنوان و سمت نیز متوقف نشده است.


منبع : فارس


کد مطلب: 27827

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/27827/اقدام-غیرقانونی-وزارت-نفت-سند

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir