۰
۱

تجمع نیروهای جانباز شاغل در وزارت نفت

روز گذشته تعدادی از نیروهای جانباز شاغل در وزارت نفت، با تجمع جلوی سر در این وزارتخانه نسبت به منفی شدن رقم فیش حقوقی این ماه و عدم دریافت حقوق اعتراض کردند.
تجمع | میز نفت
تجمع | میز نفت
به گزارش میز نفت ، روز گذشته تعدادی از نیروهای جانباز شاغل در وزارت نفت، با تجمع جلوی سر در این وزارتخانه خواستار پیگیری مطالبات خود از وزیر نفت شدند. ماجرا از این قرار است که فیش حقوقی این نیروها در ماه گذشته رقمی منفی ثبت شده است.

به بیان دیگر جانبازان شاغل در شرکت ملی نفت به جای دریافت حقوق این ماه خود تازه به این وزارتخانه بدهکار هستند و این وزارتخانه نیز علیرغم پیگیری‌های انجام شده در چند روز گذشته پاسخگو نبوده است. به همین دلیل این جانبازان شاغل تصمیم گرفتند که روز گذشته جلوی سر در وزارت نفت تجمع کنند و خواستار دریافت مطالبات خود شوند.

در این راستا یکی از جانبازان شاغل در وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره مطالبات خود گفت: «چند روز پیش که فیش حقوقی به دست ما رسید دیدیم که رقم حقوق ما منفی ثبت شده است. پرس و جو کردیم به ما گفتند که ظاهرا شما به وزارت نفت بدهکار هستید و با توجه به میزان بدهی که دارید احتمالا تا دو ماه آینده نیز حقوق دریافتی شما صفر باشد».

شایان ذکر است تجمع جانبازان شاغل در وزارت نفت از ساعت 8 صبح دیروز (سه‌شنبه) آغاز شد و ساعت 15 با مداخله نیروی انتظامی به پایان رسید. در طول این مدت و علیرغم پیگیری‌های انجام شده، هیچ یک از مسئولین وزارت نفت حاضر به پاسخگویی نشده و درب‌های این وزارتخانه به روی جانبازان شاغل در وزارت نفت بسته بود.



منبع : فارس 
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 27920
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
والا همیشه حقوق و مزایا و گرید جانبازان گرامی که سرور همه مردم و کارکنان هستند از باقی کارکنان عادی بیشتر بوده تعجبم که چطور حقوق این عزیزان منفی شده حتما متوالین پاداش دادن متوجه نبودن محدودیت زمانی دارد و اشتباه از خود پرداختیهای وزارت است باید اصلاحش کنند