۰

سایه کرونا بر کاهش ذخایر نفت آمریکا

درحالی که افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در آمریکا، بزرگ ترین مصرف کننده سوخت، بر خبر کاهش ذخایر نفت این کشور سایه انداخت، قیمت نفت نتوانست چندان افزایش یابد و 43.42 دلار در هر بشکه فروخته شد.
نفت آمریکا | میز نفت
نفت آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، به علت افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در آمریکا و تقویت نگرانی ها در مورد تقاضا برای سوخت در بزرگ ترین مصرف کننده سوخت در جهان، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه اندکی تغییر کرد.

این افزایش اندک ناشی از کاهش غافلگیرکننده ذخایر نفت خام آمریکاست اما نگرانی‌ها در مورد کرونا مانع از افزایش بیشتر می شود.

هر بشکه نفت برنت با 20 سنت افزایش 43.42 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 9 سنت افزایش 41.13 دلار معامله شد.

گروه صنعتی موسسه امریکن پترولیوم اعلام کرد ذخایر نفت آمریکا در هفته گذشته 6.8 میلیون بشکه کاهش یافت و به 531 میلیون بشکه رسید.

تحلیلگران انتظار افزایش 357 هزار بشکه را داشتند. آمارهای رسمی امروز اعلام می شود.

اما هنوز شدت گرفتن همه گیری کووید 19، نگرانی ها در مورد کاهش تقاضا برای سوخت را زنده نگه داشته است که می تواند بازاری با مازاد عرضه ایجاد کند.

بخش تحقیقات ING اعلام کرد: «به نظر می رسد که بهبود تقاضا که بسیاری در نیمه دوم سال انتظار داشتند بسیار خوش بینانه بوده است.»

تحلیلگران در مورد خطرهای متوجه بهبود اقتصاد آمریکا نگرانند درحالی که بیانیه فدرال رزرو که امشب منتشر خواهد شد، مشخص خواهد کرد که بانکداران مرکزی تا چه میزان این خطرها را ارزیابی کرده اند.



منبع : فارس 
 
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 27921
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *