کاهش دکل‌های نفت و گاز آمریکا باز هم رکورد زد

19 مرداد 1399 ساعت 18:31

علی‌رغم بالا رفتن قیمت نفت که برخی از تولیدکنندگان را به شروع فعالیت های حفاری ترغیب کرد، شرکت‌های انرژی امریکایی تعداد دکل‌های فعال نفت و گاز خود را برای چهاردهمین هفته متوالی کاهش دادند و رکورد جدید ثبت کردند.


به گزارش میز نفت  ، علی‌رغم بالا رفتن قیمت نفت که برخی از تولیدکنندگان را به شروع فعالیت‌های حفاری ترغیب کرد، شرکت‌های انرژی امریکایی تعداد دکل‌های فعال نفت و گاز خود را در هفته گذشته برای چهاردهمین هفته متوالی کاهش دادند و رکورد جدید ثبت کردند.

شمارش تعداد دکل‌‌های فعال نفت و گاز آمریکا، شاخص اولیه میزان تولید آتی این کشور محسوب می‌شود. بر اساس آمارهای شرکت بیکر هیوز، بزرگ‌ترین شرکت خدمات نفتی آمریکا، تعداد این دکل‌ها در هفته منتهی به 7 آگوست 4 عدد کاهش یافت و به 247 دکل رسید که کمترین تعداد در تاریخ ثبت شمارش این دکل‌ها به شمار می رود.

تعداد این دکل‌ها در سال گذشته 687 دکل بود که اکنون کاهش 74 درصدی را نشان می‌دهد. تعداد دکل‌های امریکا از ماه مارس یا کاهش یافته یا ثابت مانده است.

بر اساس آمار بیکر هیوز، تعداد دکل‌های نفتی 4 دکل کاهش یافت و به 176 دکل رسید که کمترین تعداد از جولای 2005 به شمار می رود اما در عین حال تعداد دکل‌های گازی در رقم 69 دکل ثابت ماند.




منبع : فارس 


کد مطلب: 27990

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/27990/کاهش-دکل-های-نفت-گاز-آمریکا-باز-هم-رکورد-زد

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir