۰

​بازرسی وزارت نفت بعد از یکسال مدیرکل دار شد

درحالی که بیش از یک سال و یک ماه از رفتن اشکان میرمحمدی، مدیرکل سابق بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت می گذرد، روز گذشته مدیرکل جدید با حکم زنگنه، جایگزین میرمحمدی شد.
وزارت نفت | میز نفت
وزارت نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، اهمیت اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارتخانه بزرگ و استراتژیکی چون نفت، برکسی پوشیده نیست و همین اهمیت، یک سال و یک ماه بدون مدیرکل ماندن این اداره کل را عجیب تر می کند.

بیژن زنگنه، آذرماه سال 97 ، اشکان میرمحمدی، بازرس‌کل اسبق امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور را به عنوان مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت منصوب کرد. انتصابی که در آن زمان، کم‌حاشیه نبود و یک انتصاب جنجالی محسوب می شد.

میرمحمدی حدود 6 ماه در وزارت نفت ماند و دوباره به سازمان بازرسی کل کشور بازگشت. از ابتدای تیرماه سال 98 که میرمحمدی از سمت مدیرکل بازرسی وزارت نفت رفت، این اداره کل بدون مدیر باقی ماند.

در ماه‌های گذشته و پس از اتمام مجلس دهم شورای اسلامی، صحبت‌هایی در خصوص انتصاب الیاس حضرتی در این پست مهم وزارت نفت مطرح شد، اما تلاش برخی برای این انتصاب به سرانجام نرسید تا اینکه پس از حدود یک‌سال و یک‌ماه بدون مدیرکل ماندن اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت، روز گذشته وزیر نفت با صدور حکمی، محمدعلی اعوانی را به‌عنوان مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت منصوب کرد.



منبع : تسنیم
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 28000
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *