۰

دو شرکت حفاری آمریکا نیروی کار خود را کم می کنند

انجمن تولیدکنندگان انرژی تگزاس اعلام کرده ۴۱ هزار شغل از ماه فوریه در این بخش از دست رفته است. شرکتهای شیل پارسلی انرژی و پایونیر نچرال ریسورسز هم قصد دارند از تعداد نیروی کار خود کم کنند.
نفت آمریکا | میز نفت
نفت آمریکا | میز نفت
 به گزارش میز نفت ، دو شرکت حفاری شیل آمریکا قصد دارند تعدیل نیروی خود را آغاز کنند. شرکت پارسلی انرژی قصد دارد 10 درصد از 496 شغلی را که ایجاد کرده تعدیل کند. تعداد افرادی که در شرکت پایونیر نچرال ریسورسز اخراج می شوند هنوز فاش نشده است ولی این شرکت حدود 2300 نیروی کار دارد. 

 سقوط قیمت نفت و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده این دو شرکت هم مانند اکثر بخش های صنعت نفت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خسارت ببینند.

  شرکت پارسلی که قبلاً مجبور شده بود تولید خود را در تگزاس کاهش دهد، 400 میلیون دلار در سه ماهه دوم ضرر کرد. این شرکت پیش بینی قیمت نفت در ادامه سال جاری میلادی را روی 35 دلار در هر بشکه نگه داشته است.

 این قیمت برای اکثر تولیدکنندگان نفت شیل بسیار پایین است، بنابراین تعدیل نیرو در این شرکت ها تعجبی ندارد. انجمن تولیدکنندگان انرژی تگزاس اعلام کرده 41 هزار شغل از ماه فوریه در این بخش از دست رفته است. صنعت نفت تگزاس تنها در ماه آوریل 25 هزار شغل خود را از دست داد.

پایونیر از جمله شرکت‌هایی است که از قبل تعدیل نیروی خود را آغاز کرده بود. این شرکت که 439 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ضرر کرده، تا حالا 50 شغل را از دست داده است. پایونیر هم مانند سایر همتایان خود قصد دارد تولید را در ادامه سال جاری پایین بیاورد.

 تولید کنندگان شیل آمریکا به خاطر حجم بالای بدهی، بیشترین آسیب را از بحران کرونا دیده‌اند. شرکت پایونیر اخیراً 1.1 میلیارد دلار بدهی جدید ثبت کرده است. پارسلی هیچ بدهی جدیدی گزارش نداده ولی فضای قیمت نفت هنوز هم برای این شرکت بسیار هشدار دهنده است، حتی با وجود اینکه پارسلی قیمت 35 دلار در هر بشکه را برای تنظیم بودجه اش در نظر گرفته است.



منبع : تسنیم
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 28178
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *