۰

تولید نفت آمریکا افزایش یافت

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت این کشور ۴۲۰ هزار بشکه در روز در ماه ژوئن افزایش یافته و به ۱۰.۴۳۶ میلیون بشکه در روز رسیده است.
تولید نفت آمریکا | میز نفت
تولید نفت آمریکا | میز نفت
 به گزارش میز نفت ، تولید نفت آمریکا در ماه ژوئن افزایش یافت ولی هنوز هم کاملا از سقوط وحشتناک در ماه مه خارج نشده و به سطح قبل از بحران کرونا بازنگشته است.

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود در روز دوشنبه اعلام کرد تولید نفت این کشور 420 هزار بشکه در روز در ماه ژوئن افزایش یافته و به 10.436 میلیون بشکه در روز رسیده است. تولید نفت آمریکا هنوز هم بسیار پایین‌تر از11.99 میلیون بشکه تولید شده در ماه آوریل است.

 تولید نفت آمریکا در ماه ژوئن در ایالت تگزاس، برترین ایالت تولیدکننده نفت این کشور، 227 هزار بشکه در روز افزایش داشت. تولید در داکوتای شمالی هم بالا رفت  ولی 49 هزار بشکه در روز در خلیج مکزیک کاهش یافت.

 تولید نفت آمریکا ماه گذشته کاهش شدیدی را تجربه کرد چون تولیدکنندگان به خاطر سقوط قیمت نفت و تقاضا در نتیجه همه گیری ویروس کرونا و عرضه بیش از حد نفت در بازارهای جهان، عقب کشیده بودند.

 تولید ماهانه گاز طبیعی در چهل و هشت ایالت پایینی آمریکا 1.6 میلیارد فوت مکعب در روز در ماه ژوئن افزایش یافت و به 99.1 میلیارد فوت مکعب در روز رسید. طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی، این پایین ترین میانگین ماهانه تولید گاز از اکتبر 2018 بود.

تولید در تگزاس، بزرگترین ایالت تولید گاز آمریکا، 0.9 میلیارد فوت مکعب در روز افزایش یافت. بیشتر گاز به دست آمده در تگزاس، گاز استخراج شده به همراه نفت است.

 تولید در پنسیلوانیا، دومین ایالت بزرگ تولید گاز در آمریکا، 0.3 میلیارد فوت مکعب افزایش یافته و به 18 96 میلیارد فوت مکعب در ماه ژوئن رسید.



منبع : تسنیم
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 28207
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *