۰
۳
بخشنامه‌های حقوقی وزارت نفت به چه معناست؟

​چند نکته درباره تغییرات حقوق کارکنان نفت

و اما در مورد سایر کارکنان؛ به این مبلغ ثابت 500 هزار تومان به پایه حقوقشان اضافه شده که هدف از آن، حفظ تعادل نظام حقوق و دستمزد عنوان شده است.
​چند نکته درباره تغییرات حقوق کارکنان نفت
میز نفت | با ابلاغ بخشنامه‌های حقوقی و دستمزدی وزارت نفت، ابهامات بسیاری درباره کاهش یا افزایش دستمزد کارکنان رسمی وزارت نفت ایجاد شد؛ بسیاری از مخاطبان میز نفت نسبت به این ابهامات واکنش‌های بسیاری نشان دادند که برای روشن شدن ابعاد این موضوع، باید به این مهم توجه کرد که افزایش های جدول پیوست آیین نامه، تنها مرتبط به افراد استخدام شده از تاریخ اول فروردین 93 به بعد است.

و اما در مورد سایر کارکنان؛ به این مبلغ ثابت 500 هزار تومان به پایه حقوقشان اضافه شده که هدف از آن، حفظ تعادل نظام حقوق و دستمزد عنوان شده است.

در مجموع باید گفت طی 6 ماهه پایانی سال 99 افراد مشمول محدودیت، با افزایش پایه حقوق 500 هزار تومانی مواجه می‌شوند که بنا به محل جغرافیایی خدمت بین 2 تا 3.5 میلیون تومان به مجموع دریافتی‌شان افزوده خواهد شد که نسبت به رقم نفت کارت کاهش یافته در طی 6 ماه به مراتب بیشتر است. گفتنی است مجوز شایستگی هم به صورت مادام العمر برای صنعت نفت اخذ شده و در سال 99 با میانگین 10 و تا سقف 12.5 قابل اعمال است که حقوق عقب افتاده آن از اول سال پرداخت می شود.

در مجموع باید گفت طی 6 ماهه پایانی سال 99 افراد مشمول محدودیت، با افزایش پایه حقوق 500 هزار تومانی مواجه می‌شوند که بنا به محل جغرافیایی خدمت بین 2 تا 3.5 میلیون تومان به مجموع دریافتی‌شان افزوده خواهد شد که نسبت به رقم نفت کارت کاهش یافته در طی 6 ماه به مراتب بیشتر است. گفتنی است مجوز شایستگی هم به صورت مادام العمر برای صنعت نفت اخذ شده و در سال 99 با میانگین 10 و تا سقف 12.5 قابل اعمال است که back pay آن از اول سال پرداخت خواهد شد.
 
مواردی که در بالا به آن اشاره شده، جزو ابهامات اصلی بود که طی روزهای اخیر در فضای مجازی مطرح شده که بررسی‌ها و توضیحات مقامات مسئول در این حوزه، در متن بالا مورد اشاره قرار گرفته است.
 
 
 
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب: 28231
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از توضیحات خوب شما
مشکلی که برای بنده و امثال بنده که بعد از 930101 استخدام شدیم، پیش آمد این بود که سوابق موثر در تعیین حقوق ما به قبل از 930101 نرسید اما با این وجود مبلغ 500 هزار به کارت حقوق
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
کذب محض است . این گزارش دستوری نوشته شده. حالا چه زدوبندی شده اون پشت ، ما خبر نداریم.
1- وزارت نفت حق تقسیم کارمندان به قبل و بعد از سال 93 را نداشته. باید طبق قانون مجلس عمل میکرده نه روش من درآوردی خودش!
2- درمورد جدول پایه حقوق : آئین نامه ماده ده دوتا جدول دارد که شما و مسئولین امر عمدا"/سهوا" یکی را نادیده گرفته اید. یکی جدول بدو استخدامیهای سال 93 هست و جدول دوم که صفحه بعدش هست، پایه حقوق میانگین سایر کارمندان براساس گریدهاشون . یعنی ما اینو ندیدید؟!! چرا عین مزدورها مطلب میزنید؟
3- این که دیوان محاسبات به وزارت نفت ایراد گرفته ، به ما کارمندان مناطق عملیاتی چه مربوط؟ دیوان محاسبات گفته کارمندان تهرانی مشمول ماده ده نمیشوند. خب طبق قانون مجلس باید پایه حقوق کارمندان مناطق عملیاتی را اضافه میکرده نه همه کارمندان وزارت نفت را ..... چرا در مدت این 6 سال اجرای مصوبه را گروگان گرفته؟ خیلی سوال واضحی است.
4- شیطنت عامل دستوردهنده انتشار این خبر کاملا" واضح است. وقتی پایه حقوق 500 هزار تومن اضافه میشود،شما میدانید ضریب حقوقی بسیاری از شهرها،بین یک و نیم تا دو و نیم است. یعنی مبلغ اضافه شده به حقوق بخش عمده ای از کارمندان حدود 750 هزارتومن الی یک میلیون و 300 هزارتومن است. حالا شما عمدا" توی متن نوشته اید بین دوتا سه و نیم میلیون اضافه میشود!!! درصورتی که میدانید این دروغ است . فقط تعداد محدودی از نفرات سکوها آنهم با گریدها بالا ،مشمول افزایش بیش از دو و نیم میلیون تومان میشوند.
چرا دروغ مینویسید؟! .....لعنت بر قلمهای مزدور.
ترسیده اید وزارت علیه شما شکایت کند؟ مجبورید دروغ بنویسید؟
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
همزمان هم توی نفت آنلاین منتشر شده این خزعبلات! خجالت بکشید. همه اش دروغه بخدا