۰

محموله سوخت توقیفی ونزوئلا در راه تگزاس

وزارت دادگستری آمریکا در ماه اوت اعلام کرد ۱.۱۲ میلیون بشکه از بنزینی را که به سمت ونزوئلا می رفته توقیف کرده است و حالا این محموله توسط دو نفتکش طی چند روز آینده به تگزاس می رسد.
نفتکش | میز نفت
نفتکش | میز نفت
 به گزارش میز نفت ، آمریکا ماه گذشته یک محموله سوخت ونزوئلا را که از ایران خریداری کرده بود توقیف کرد و حالا این محموله توسط دو نفتکش طی چند روز آینده به تگزاس می رسد. این اقدام بخشی از تلاش‌های واشنگتن برای مختل کردن تجارت بین کاراکاس و تهران است.

 وزارت دادگستری آمریکا در ماه اوت اعلام کرد 1.12 میلیون بشکه از بنزینی را که به سمت ونزوئلا می رفته توقیف کرده است. انتظار می رود اولین محموله سوخت با یک نفتکش دارای پرچم لیبریا با نام یوروفورس در 24 ساعت آینده به تگزاس برسد. طبق اطلاعات رفینیتیو ایکون، مقصد این نفتکش بندر گالوستون آمریکا اعلام شده است.

محموله دوم با نفتکش «مارسک پراگرس» و پرچم سنگاپور در 19 سپتامبر به بندر هوستون می رسد.

اطلاعات رفینیتیو ایکون نشان می دهد نفتکش مارسک پراگرس از طریق انتقال کشتی به کشتی در خارج از بندر ماداگاسکار در اواخر جولای بارگیری کرده و نفتکش یورو فورس فرستنده خود را پس از ترک بندر فجیره در امارات متحده عربی روشن کرده است. این نفتکش مقصد اولیه خود را ترینیداد اعلام کرد و بعد آن را به جامائیکا و حالا گالوستون تغییر داده است.

وزارت دادگستری آمریکا اظهار نظری در این مورد نکرده و اعلام کرده است قصد دارد این سوخت را به مزایده گذاشته و درآمد حاصل از آن را به قربانیان ادعایی حملات تروریستی اختصاص دهد.




منبع : تسنیم
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 28288
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *