۰

چاه های فعال نفت آمریکا دوباره کاهش یافت

تعداد چاه های نفت آمریکا یک حلقه کاهش یافته و به ۱۷۹ رسیده است. تعداد کل چاه های نفت و گاز آمریکا در حال حاضر ۶۱۳ حلقه نسبت به سال گذشته در این زمان پایین تر است.
نفت آمریکا | میز نفت
نفت آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، شرکت نفت و گاز آمریکایی بیکر هیوز در روز جمعه گزارش داد تعداد چاه های نفت آمریکا یک حلقه کاهش یافته و به 179 رسیده است. چاه های گاز آمریکا دو حلقه افزایش یافته است.

تعداد کل چاه های نفت و گاز آمریکا در حال حاضر 613 حلقه نسبت به سال گذشته در این زمان پایین تر است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می‌زند تولید نفت در آمریکا در هفته منتهی به یازدهم سپتامبر به 10.9 میلیون بشکه در روز برسد که از 10 میلیون بشکه هفته قبل بیشتر است. در حالی که تولید نفت طی دو هفته گذشته افزایش یافته ولی هنوز هم 2.2 میلیون بشکه در روز نسبت به اوج تولید در اوایل سال جاری میلادی پایین‌تر است.

تعداد کل چاه های نفت و گاز کانادا 12 حلقه در این هفته افزایش یافته و به 64 رسیده است ولی هنوز هم 55 حلقه کمتر از سال گذشته است.

ارتباط بین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا و تعداد چاه های نفت این کشور فاصله بین این دو را نشان می دهد. هرگاه قیمت نفت افزایش یافته، لزوماً تعداد چاه ها بالا نرفته است. حتی کاهش شدید قیمت نفت خام آمریکا تاثیر چندانی در تعداد چاههای آن نداشته است.

 قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا در روز جمعه افزایش و قیمت نفت برنت کاهش یافت ولی هر دوی این شاخص ها طی هفته گذشته افزایش قیمت داشتند که شاید دلیل آن کاهش ذخایر نفتی و دورنمای خوشبینانه اوپک از قیمت نفت باشد.

قیمت نفت خام آمریکا 0.54 درصد افزایش یافت و به 41.19 دلار رسید که 4 دلار بیشتر از هفته گذشته بود. شاخص نفت برنت 0.12 درصد افزایش داشت و 43.25 دلار در هر بشکه معامله شد.




منبع : تسنیم
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 28381
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *