۰

بزرگترین پالایشگاه آمریکا مجبور به تعدیل نیرو شد

شرکت ماراتون پترولیوم، بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکا، در روز سه شنبه تعدیل نیروی گسترده ای را در تمام بخش های خود آغاز کرد. این شرکت ۹.۲ میلیارد دلار ضرر و زیان در نیمه اول سال جاری میلادی ثبت کرد.
ماراتون پترولیوم | میز نفت
ماراتون پترولیوم | میز نفت
 به گزارش میزنفت ، شرکت ماراتون پترولیوم، بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکا، در روز سه شنبه تعدیل نیروی گسترده ای را در تمام بخش های خود آغاز کرد. همه‌گیری ویروس کرونا تقاضا برای سوخت های موتوری را پایین آورده است.

 پالایشگاه های آمریکا ضرر و زیان زیادی در سال جاری ثبت کرده‌اند چون مصرف سوخت در بحبوحه تعطیل‌های ناشی از  همه‌گیری ویروس کرونا و سیاست دورکاری جهت مبارزه با این همه‌گیری، سقوط کرده است.

 سخنگوی ماراتون پترولیوم طی بیانیه ای اعلام کرد:«مقامات شرکت اقداماتی را که جهت تقویت شرکت بری رسیدن به موفقیت در کوتاه‌مدت و بلندمدت اتخاذ کرده‌ایم به اطلاع کارکنان می رسانند».

 پالایشگاه ماراتون پترولیوم که در فیندلای اوهایو قرار دارد، بسیاری از واحدهای خود را تعطیل کرده است. این شرکت تا پایان دسامبر سال گذشته میلادی 60 هزار نیروی کار داشت که دو سوم از آن ها در عملیات های مربوط به خرده‌فروشی فعالیت داشتند. حدود 60 کارمند حقوق بگیر این شرکت در پالایشگاه گالوستون بی ماراتون اخراج می شوند و 60 نفر دیگر هم در پالایشگاه این شرکت در لس آنجلس.

گالوستون بی 100 کارگر خود را در این هفته اخراج می کند و 200 نفر دیگر هم طی هفته های آینده از کار بیکار می شوند.

 تا روز سه شنبه 45 کارمند حقوق بگیر در پالایشگاه لوئیزیانا اخراج شده بودند.

 شرکت ماراتون در ماه اوت تعطیلی پالایشگاه‌های خود در مارتینز کالیفرنیا و گالوپ نیومکزیکو را آغاز کرد و به این ترتیب 800 شغل را از بین برد.

 انتظار می رود شرکت ماراتون در دوم نوامبر، 623 میلیون ضرر و زیان در سه ماهه سوم سال جاری میلادی را اعلام کند. این شرکت نیمه اول سال 9.2 میلیارد دلار را از دست داده است.




منیع : تسنیم
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 28474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *