افزایش تعداد چاه های نفت آمریکا

12 مهر 1399 ساعت 13:26

تعداد چاه‌های نفت در آمریکا ۶ حلقه افزایش یافته و به ۱۸۹ رسیده است ولی هنوز۵۸۹ حلقه کمتر از سال گذشته در این زمان است.


 به گزارش میز نفت ، شرکت خدمات نفتی بیکر هیوز گزارش داد تعداد چاه های نفت در آمریکا 6 حلقه افزایش یافته و به 189 رسیده است. این اتفاق احتمالاً باعث کاهش بیشتر قیمت نفت خواهد شد.

 تعداد کل چاه های فعال نفت و گاز در آمریکا پنج حلقه در این هفته افزایش یافته است. تعداد چاه‌های نفت 6 حلقه و تعداد چاه های گاز یک حلقه بیشتر شده است.

 در حال حاضر تعداد کل چاههای نفت و گاز در آمریکا 589 حلقه کمتر از سال گذشته در این زمان است.

 آژانس اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می زند تولید نفت آمریکا در هفته منتهی به بیست و پنجم سپتامبر یعنی آخرین هفته‌ای که اطلاعات آن در دسترس است، تغییری نکرده و روی همان 10.7 میلیون بشکه در روز ثابت مانده باشد. تولید نفت آمریکا هنوز هم 2.4 میلیون بشکه در روز کمتر از اوج آن در اوایل سال جاری میلادی است.

 تعداد کل چاه های نفت و گاز کانادا چهار حلقه در این هفته افزایش داشته است. در حال حاضر 75 چاه فعال نفت و گاز در کانادا وجود دارد که 69 حلقه کمتر از سال گذشته میلادی است.

 به نظر می رسد شرکت های نفتی تکمیل چاه‌های قبلی را به حفاری چاه‌های جدید ترجیح می‌دهند.

 قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا و شاخص نفت برنت، هر دو در روز جمعه کاهش داشت. قیمت نفت به خاطر سقوط تقاضا تحت فشار است و خبر ابتلای دونالد ترامپ به بیماری کووید 19 این فشار را بیشتر کرده است.

 قیمت نفت در معاملات اولیه امروز چهار درصد کاهش یافت. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 2.89 درصد کاهش  37.60 دلار در هر بشکه معامله می شد که تقریباً 4 درصد پایین تر از هفته گذشته بود. قیمت نفت خام برنت هم با 3.05 کاهش به 39.68 دلار در هر بشکه رسید.




منبع : تسنیم


کد مطلب: 28505

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/28505/افزایش-تعداد-چاه-های-نفت-آمریکا

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir