ذخایر نفت خام آمریکا افزایش یافت

24 آبان 1399 ساعت 12:18

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر نفت خام آمریکا ۴.۳ میلیون بشکه در روز در هفته منتهی به ششم نوامبر افزایش یافته و به ۴۸۸.۷ میلیون بشکه رسید.


 به گزارش میز نفت ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد ذخایر نفت خام این کشور به طرز غیر منتظره‌ای در هفته گذشته افزایش یافته در حالی که موجودی بنزین این کشور پایین آمده است.

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر نفت خام آمریکا 4.3 میلیون بشکه در روز در هفته منتهی به ششم نوامبر افزایش یافته و به 488.7 میلیون بشکه رسید. این در حالی است که تحلیلگران انتظار یک کاهش 930 هزار بشکه ای را داشتند.

فیل فلین، تحلیلگر ارشد موسسه پرایس فیوچرز در شیکاگو گفت:«رقم اعلام شده برای ذخایر نفت خام شوکه آور بود چون اکثر مردم انتظار کاهش ذخایر را داشتند».

 این خبر باعث تضعیف روند افزایش قیمت نفت شد. نفت خام آمریکا با 0.9 درصد افزایش 41.81 دلار در هر بشکه فروخته می‌شود و نفت خام برنت با 0.6 درصد افزایش به 44.05 دلار در هر بشکه رسیده است.

 پالایش نفت خام 105 هزار بشکه در روز کاهش یافته است.

 تقاضا برای نفت طی هفته‌های اخیر افزایش یافته و کل محصولات نفتی عرضه شده به 20.2 میلیون بشکه در روز می‌رسد.  ولی این ارقام به خاطر بحران کرونا بی‌ثبات هستند. تقاضای سوخت در آمریکا هنوز هم 12.6 درصد پایین‌تر از سال گذشته میلادی است.

 ذخایر بنزین آمریکا 2.3 میلیون بشکه در روز کاهش یافته که بسیار بیشتر از 260 هزار بشکه در روز کاهشی است که تحلیلگران انتظار داشتند.

 واردات نفت خام آمریکا 30 هزار بشکه در روز در هفته گذشته کاهش یافت و به 2.7 میلیون بشکه در روز رسید.



منبع : تسنیم


کد مطلب: 28766

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/28766/ذخایر-نفت-خام-آمریکا-افزایش-یافت

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir