۰
دلیل پرداخت‌های غیرشفاف از جیب فرهنگیان چیست؟

​پاداش‌های «خاص» برای برخی مدیران نفتی

در یک اقدام عجیب در شرکت پتروفرهنگ، پاداش‌های خاص برای اعضای هیئت‌مدیره این شرکت در نظر گرفته شده است که دستور پرداخت را مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان صادر و مرضیه شاهدایی نیز دستور اجرایی شدن موضوع را صادر کرده است.
​پاداش‌های «خاص» برای برخی مدیران نفتی
به گزارش میزنفت، در شرایطی که هنوز موضوع اختلاس ۱۴ هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه به سرانجام مشخصی نرسیده است، مشخص نیست چگونه در این شرایط، پاداش‌های نجومی برای مدیران پتروفرهنگ در نظر گرفته شده است.نکته جالب در دستوری که از سوی مهدی نیکدل مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برای این مهم صادرشده، این است که او خطاب به شاهدایی نوشته شده مبالغ قیدشده در جدول، به‌صورت خالص از محل منابع شرکت سپهر انرژی پرداخت شود.
 
درحالی‌که این روزها یکی از مطالبات اصلی مردم از مسئولان موضوع "شفافیت" است، این اتفاق در شرایطی رخ‌داده که روند دستوردهی برای پرداخت پاداش‌های مذکور، برای آنکه در دسترس افراد عادی قرار نگیرد در مسیری محرمانه و خاص به‌پیش می‌رفت و نیکدل نیز باظرافت خاصی دستور پرداخت پاداش‌های نجومی را صادر کرده است.
 
دستور پرداخت این پاداش، در شرایطی است که فرهنگیان و معلمان عزیز کشورمان در وضعیت فعلی اقتصادی چشم امید دارند تا دستگاه‌های مربوطه از جمله مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، گره‌ای از مشکلات معیشتی آنان باز کنند و بی‌خبر از اتفاقات در پستوی این صندوق در چند ماه پایانی فعالیت دولت، نسبت به وضعیت معیشت و حقوق خود اعتراض دارند ولی مدیران این صندوق و زیرمجموعه‌های آن، بی‌تفاوت نسبت به این مسائل، اقدام به تصویب حقوق و پاداش‌های غیرمتعارف می‌کنند.
 
نکته دیگر دراین‌باره به شرکت سپهر انرژی برمی‌گردد که مدیرعامل آن طی چند روز گذشته مجبور به کناره‌گیری شده که البته پرونده کاری وی نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: راه دانا
 
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 28920
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *